با این ترفندها هرگز لوازم آرایشتان تمام نمی گردد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، با دانستن ترفندهای استفاده از لوازم آرایش، تا آخرین قطره می توانید مدت طولانی تری از آن ها بهره ببرید و بعلاوه در هزینه صرفه جویی کنید.

با این ترفندها هرگز لوازم آرایشتان تمام نمی گردد

استفاده کامل از لوازم آرایشی برای همه افراد بسیار مهم است. همه خانم ها عاشق زیبایی هستند و زیبایی و جذابیت برای آنان یک مسئله حیاتی است، به همین منظور دوست دارند که همواره آراسته باشند و برای زیباتر شدن از وسایل آرایش و مراقبتی بسیاری استفاده می نمایند. اگر از این دسته افراد هستید و زمان زیادی را برای انتخاب و خرید لوازم آرایش صرف می کنید، ممکن است برایتان پیش آمده باشد که در مواقع ضروری که زمان زیادی برای خرید ندارید، یکی از لوازم آرایشی محبوبتان به اتمام رسد. معمولاً در این مواقع با خود می گویید کاش باز هم از آن داشتم. در این زمان بهتر است راه حلی بیابید تا بتوانید تا قطره آخر از لوازم آرایشتان استفاده نمایید. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

استفاده کامل از لوازم آرایشی

برای استفاده از وسایل آرایش مختلف خود تا سرانجام از روش های زیر بهره ببرید:

استفاده از ریمل خشک شده

استفاده کامل از لوازم آرایشی باعث می گردد شما حتی از ریمل خشک شده خود نیز بهره ببرید. اگر ریمل شما در حال حاضر خشک شده است، آن را کمی در آب گرم بگذارید تا بتوانید از مواد به جای مانده روی دیواره داخلی ریملتان نیز بهره ببرید؛ زیرا با قراردادن ریمل مژه یا ابرو در یک لیوان آب گرم، مایع درون آن را شل می گردد. اما اگر تاریخ انقضای ریملتان گذشته، از مصرف آن بپرهیزید.

استفاده از رژلب مایع تا سرانجام

اگر رژلب مایع شما به سرانجام رسیده است، می توانید حلقه پلاستیکی گردن لوله رژ را بیرون بیاورید تا بتوانید با درآوردن این حلقه از سرلوله، به اندازهی از مایع رژ که زیر آن جمع شده است دسترسی یابید؛ زیرا حلقه خروجی لوله رژ مایع، محلی برای گرفتن رژ لب اضافی از روی برس است. این کار باعث استفاده کامل از لوازم آرایشی از جمله رژلب است.

احیای کرم پودر

اگر کرم پودر محبوب شما به سرانجام رسیده است و تنها اندازه اندکی از این کرم به دیواره های شیشه یا تیوپ آن چسبیده، کمی کرم مرطوب نماینده صورت داخل آن بریزید و تکان دهید تا کرم مرطوب نماینده رنگی بسازید و خیلی راحت از همه کرم پودر خود بهره ببرید.

استفاده از پنکیک خشک شده

اگر لایه رویی پنکیک و پودرهای فشرده شما سفت و خشک شده است، با یاری یک تکه چسب پهن می توانید از پنکیک خشک شده و بلااستفاده خود دوباره استفاده نمایید و بخش سفت شده رویی پودر را جدا کنید تا پنکیک شما مانند روز اول گردد.

استفاده از لوازم آرایش تیوپی رو به اتمام

اگر محصول تیوپی آرایشی تان تمام شده است و شما وقت برای خرید دوباره آن ندارید و به بازار دسترسی ندارید، می توانید تیوب های پلاستیکی محصولات خود را با قیچی ببرید و به جای مانده محصول را در یک قوطی با درپوش محکم بریزید و بهره ببرید و با این کار استفاده کامل از لوازم آرایشی خود ببرید.

استفاده از رژ شکسته

اگر رژ لب شما شکسته و فکر می کنید که دیگر نمی گردد از آن استفاده نمود و باید رژتان را دور بیندازید، در اشتباه هستید؛ زیرا شما با ترفندی می توانید رژ لب خود را احیا کنید. برای این کار هر دو قسمت رژ را از محل شکسته شده به شعله نزدیک کنید تا حرارت آن را کمی ذوب نماید، سپس این دو قسمت را قبل از سردشدن، به هم چسبانده و صاف کنید. اگر به پوستتان اهمیت می دهید، به مطلب با جوانه گندم جوان شوید + ویدیو مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید صاف کردن مو فقط با یک کش را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "با این ترفندها هرگز لوازم آرایشتان تمام نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این ترفندها هرگز لوازم آرایشتان تمام نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید