برج CN تورنتو در جمع برترین چشم اندازهای دنیا

به گزارش انجمن گیگابلاگ، مطالعه جدیدی به وسیله شرکت Remitly به تازگی برترین چشم اندازهای دنیا را رتبه بندی نموده است و برج CN در بین 10 مکان برتر نهاده شد.

برج CN تورنتو در جمع برترین چشم اندازهای دنیا

به گزارش انجمن گیگابلاگ به نقل از narcity، این مطالعه بیش از 1.4 میلیون رای را در تریپ ادوایزر (TripAdvisor) آنالیز نموده است تا ببیند که کدام جاذبه های گردشگری در سراسر دنیا بیشترین نظرات مثبت را دریافت نموده اند.

برج CN تورنتو با 13299 رای بخاطر منظرهش، در تریپ ادوایزر در رتبه 9 نهاده شد. منظره ای که از این برج پیش روی شما قرار می گیرد بالاتر از پارک گوئل بارسلونا نهاده شد که 12513 نظر درموردش ثبت شده بود.

با رفتن به برج CN می توانید منظرهی از 116 طبقه بالاتر از سطح شهر را تجربه کنید و حتی با امتحان کردن،EdgeWalk از لبه برج آویزان شوید. EdgeWalkبه عنوان مرتفع ترین تجربه قدم زدن در بیرون یک ساختمان در کتاب رکوردهای دنیای گینس ثبت شده است؛ بنابراین مطمئن باشید که از آنجا منظره فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد.

نوترین مطالب

نیروگاه متروک نیاگارا؛ جاذبه نو گردشگری

در صدر این لیست، Top of the Rock در مرکز تجاری راکفلر در نیویورک قرار گرفته است که 42555 بار در تریپ ادوایزر نام برده شده است.

دومین جایگاه لیست، متعلق به چشم لندن (London Eye) در انگلستان است. چرخ و فلک عظیمی که نمایی بالاتر از سطح شهر به ویژه با تماشا رودخانه نمادین Thames پیش چشمان افراد قرار می دهد.

سایر نقاطی که جزو 10 منظره برتر نهاده شدند، عبارتند از قلعه ادینبورگ در اسکاتلند، قله ویکتوریا در هنگ کنگ و برج ایفل در فرانسه.

منبع: خبرکانادا

به "برج CN تورنتو در جمع برترین چشم اندازهای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج CN تورنتو در جمع برترین چشم اندازهای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید