برترین خانه های عروسک برای بچه ها؛ مکانی برای زندگی اسباب بازی ها

به گزارش انجمن گیگابلاگ، خانه های عروسک یکی از برترین اسباب بازی هایی هستند که می توانید برای فرزند خود یا حتی به عنوان مکانی برای قرار دادن اسباب بازی های خود تهیه کنید. خانه های عروسک در سایزها و سبک های مختلفی فراوری می شوند؛ طوری که بعضی نمایانگر خانه های مدرن هستند و اتاق هایی شبیه آپارتمان ها دارند و بعضی دیگر شبیه خانه ها و عمارت های قدیمی و بزرگ.

برترین خانه های عروسک برای بچه ها؛ مکانی برای زندگی اسباب بازی ها

شاید بخواهید قبل از اینکه به خرید یک خانه عروسک فکر کنید، بخواهید برای خود یک خانه عروسک بسازید. ساخت خانه عروسک به همراه فرزند خود تجربه بسیار مجذوب کنندهی است و می تواند به رشد فرزندتان هم یاری کند. می توانید از تعدادی قفسه چوبی یا مقوایی برای ساخت خانه های عروسک بهره ببرید و سپس اتاق ها را با وسایل ریز و درشت پر و آن ها را با استیکرها و برچسب ها تزیین کنید. با این حال، اگر نمی خواهید زحمت ساخت یک خانه عروسک را به جان خریداری کنید، خرید یک خانه عروسک هم ایده بدی نیست.

خانه های عروسک در سایزهای متنوعی یافت می شوند؛ بعضی بسیار بزرگ هستند و می توانند عروسک های بزرگتری را در خود جای دهند و بعضی دیگر کوچکتر و مکانی مناسب برای قرار دادن اسباب بازی ها و فیگورهای کوچک تر. اینکه چه تعداد اتاق در یک خانه عروسک وجود دارد و مهم تر از آن، اینکه قرار است چه عروسک هایی را در آن قرار دهید را در نظر بگیرید و سپس به خرید یک خانه عروسک مناسب اسباب بازی های خود فکر کنید.

در ادامه کوشش نموده ایم تا چند خانه عروسک مختلف، در رده های قیمتی مختلف را برایتان جمع آوری کنیم. این خانه های عروسک از مدل های مقرون به صرفه و ساده گرفته تا مدل های بسیار بزرگتر و پیچیده تر را شامل می شوند که می توانید با توجه به احتیاج یا علاقه تان انتخاب کنید.

1. خانه عروسک ساده و مقرون به صرفه

مقرون به صرفه ترین و ساده ترین خانه عروسک که می توانید تهیه کنید، در حال حاضر قیمتی حدود صد هزار تومان دارد و در مقابل بقیه گزینه ها هم چیز زیادی در اختیارتان قرار نمی دهد، اما کافی است و همه چیز دارد. این خانه عروسکی چند اتاق دارد، شامل آشپزخانه و اتاق خواب و حمام و اتاق نشیمن، و وسایل خانه هم در آن ها قرار گرفته اند. وسایل کیفیتی ساده دارند، اما همه چیز قابل تکان دادن در خانه است، موضوعی که حتی در مدل های گران تر هم بعضا پیدا نمی گردد. با توجه به قیمتی که برای این مدل خانه عروسک هزینه می کنید، این مدل بسیار عالی است.

2. خانه عروسک طرح قصر

این مدل خانه عروسک از مدل قبلی مقرون به صرفه تر است و گزینه های کمتری هم دارد. اساسا با تعدادی اتاق و در طرف هستید و می توانید از آن ها به هر شکلی که می خواهید برای قرار دادن وسایل تان بهره ببرید. در عین حال، آنچه این مدل را مجذوب کننده می نماید سبک قصر و در واقع سبک دیزنی-طور این خانه عروسک است. برای اسباب بازی های دیزنی و پرنسس هایی که دارید، این خانه می تواند گزینه بهتری باشد، اما با این حال اگر این مدل دیزنی-طور و قصر مانند به کارتان نمی آید، بهتر است که سراغ همان خانه عروسک قبلی بروید که هم مقرون به صرفه تر است و هم کامل تر.

3. خانه عروسک مدل چوبی

به این خانه عروسک که می رسیم، قیمت چند برابر می گردد، اما میزان هم به همان نسبت بزرگتر. با یک خانه عروسک از جنس چوب طرف هستیم که ابعاد بسیار بزرگتری از دو مدل قبلی دارد و به درد عروسک های مجذوب کننده ترتان می خورد و اگر قرار است تعدادی عروسک معمولی پلاستیکی را در خانه عروسک بگذارید، همان دو مدل بالاتر را انتخاب کنید. این خانه عروسک چوبی از نظر طراحی بسیار مجذوب کننده است، وسایل داخل خانه از جنس چوب و پارچه باکیفیت هستند و اتاق ها هم به خاطر ابعاد بزرگترشان، جای مانور بیشتری می دهند. این خانه عروسک را مشخصا برای خودتان یا بچه های نوجوان پیشنهاد می کنیم.

4. خانه عروسک کامل و بزرگتر

دیگر وارد قیمت های کمی تخیلی تر شده ایم؛ یعنی پیش از هر چیز پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید این اندازه برای یک خانه عروسک هزینه کنید، خودتان و فرزندتان کنار هم بنشینید و با چوب و مقوا و رنگ یک خانه عروسک بسازید که ده ها برابر تجربه مجذوب کننده تری است. با این حال، این خانه عروسک از همه نظر کامل و باکیفیت است. تمام اجزای خانه و اتاق ها با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده اند، طراحی شان عالی است و خانه تعدادی عروسک هم دارد و اساسا آماده بازی کردن است. اگر یک خانه عروسک همه چیز تمام می خواهید این گزینه را در نظر بگیرید. این خانه هم ابعاد بسیار بزرگی دارد و بخش قابل توجهی از اتاق تان را می گیرد.

5. خانه عروسک کامل و بزرگ، با یک طراحی دیگر

نهایتا یک خانه عروسک کامل دیگر انتخاب نموده ایم که از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر از مدل بالایی است، اما نه آن قدر که تفاوت زیادی داشته باشد. تفاوت این دو مدل در طرح خانه است و از نظر کیفیت و ساخت و اتاق ها کاملا یکسان هستند. در حالی که مدل قبلی ساختار ویلا-طور دارد، این خانه بیشتر متشکل از طبقه های متعدد است که روی هم سوار می شوند. خانه اتاق های مختلفی دارد، همه چیزش قابل شخصی سازی و تغییر است، اما عروسک های زیادی داخلش نیست و بهتر است آن عروسک هایی که می خواهید داخلش بگذارید را پیش از خرید این خانه در فکر داشته باشید.

با تمام این اوصاف، پیشنهاد می کنیم به جای خرید خانه عروسک، برای خودتان یا فرزندتان سیمز نصب کنید، خانه را خودتان بسازید، دکوراسیون آن را تنظیم و شخصیت هایش را هم خودتان طراحی کنید؛ قول می دهیم سیمز هم از لحاظ انتخاب و گزینه ها مجذوب کننده تر باشد و هم خلاقیت بیشتری را دخیل کند. فقط برای راه انداختن سیمز یک پیش احتیاج کامپیوتری که بتواند اجرایش کند یا یک کنسول بازی مطرح می گردد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین خانه های عروسک برای بچه ها؛ مکانی برای زندگی اسباب بازی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین خانه های عروسک برای بچه ها؛ مکانی برای زندگی اسباب بازی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید