جنجال برای مهاجم تازه پرسپولیس ، شاید او را به محل تمرین پرسپولیس راه ندهند!

به گزارش انجمن گیگابلاگ، جذب مهاجم خارجی به وسیله مدیران پرسپولیس یک بار دیگر اختلافات بین کادرفنی و مدیران این باشگاه را نشان داد.

جنجال برای مهاجم تازه پرسپولیس ، شاید او را به محل تمرین پرسپولیس راه ندهند!

به گزارش انجمن گیگابلاگ، روز گذشته باشگاه پرسپولیس اعلام نمود که نبیل باهویی مهاجم سوئدی - مراکشی را به خدمت گرفته تا نام این بازیکن در فهرست آسیایی سرخ پوشان قرار بگیرد. این در حالی است که این بازیکن هنوز در تست های پزشکی ایفمارک حضور پیدا ننموده و به نظر می رسد ثبت این قرارداد منوط به ارائه تست های پزشکی و پشت سر گذاشتن آن باشد.

قرارداد این بازیکن و رسانه ای شدن آن با واکنش هایی روبرو شده و طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی استقبال خوبی از این بازیکن که رزومه خوبی هم ندارد نکردند. این موضوع باعث شده تا از حالا این بازیکن زیر فشار سنگین طرفداران و رسانه ها قرار بگیرد و احتمالا عملکرد باهویی تحت الشعاع قرار بگیرد.

از طرف دیگر آگاه شدیم یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس صبح روز گذشته با جذب این بازیکن مخالفت نموده و تعیین نیست مدیران باشگاه با چه استدلالی این بازیکن را به خدمت گرفته اند. همین مخالفت گل محمدی حالا شرایط این بازیکن را بغرنج نموده و این شایعه شنیده می گردد که شاید باهویی حتی به محل تمرین پرسپولیس راه داده نگردد!

جذب این بازیکن یک بار دیگر ناهماهنگی مدیریت پرسپولیس با سرمربی این تیم را نشان داد و حالا باید دید در این مناقشه، حرف کدام طرف به کرسی خواهد نشست؛ هر چه که هست گل محمدی در این شرایط قصد استفاده از این بازیکن را فعلا ندارد مگر اینکه اتفاقاتی در این راه به وجود بیاید تا شاهد موضوعات دیگری باشیم!

منبع: همشهری آنلاین

به "جنجال برای مهاجم تازه پرسپولیس ، شاید او را به محل تمرین پرسپولیس راه ندهند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال برای مهاجم تازه پرسپولیس ، شاید او را به محل تمرین پرسپولیس راه ندهند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید