خبرنگاران مدیرکل ورزش ایلام: پروژه های ورزشی هلیلان بزودی اجرایی می گردد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: پروژه های ورزشی شهرستان تازه تاسیس هلیلان از جمله زمین چمن شهره کهره که در مراحل پایانی است به بهره برداری می رسد و سالن تخم بلوط علیا نیز بزودی کلنگ زنی می گردد.

خبرنگاران مدیرکل ورزش ایلام: پروژه های ورزشی هلیلان بزودی اجرایی می گردد

مظفر علی شائی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار انجمن گیگابلاگ گفت: عملیات بهره برداری زمین چمن کهره به دلیل مشکل آبرسانی و همچنین شیوع کرونا به تعویق افتاد که طی هماهنگی با رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان هلیلان مقرر شد در سریعترین زمان مشکل آب این زمین برطرف گردد و پروژه به بهره برداری برسد.

وی اضافه نمود: اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی دارد سالن چند منظوره این شهرستان را که احتیاجمند کف و روشنایی است به یاری و تخصیص بودجه شهرستان تعمیر و تجهیز کند.

علی شائی همچنین در مورد ساخت سالن و زمین چمن در 2 روستای شیراوند و روستای مهدیه گفت: برای شروع بکار و کلنگ زنی این 2 طرح احتیاجمند یاری بنیادهایی نظیر بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و پیشیگری از مواد مخدر با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان هستیم.

وی مهم ترین چشم انداز اداره کل ورزش و جوانان را عمل به شعار هر روستا یک خانه ورزش روستایی و چند روستا یک زمین چمن مصنوعی اعلام کرد و اضافه نمود: سال گذشته 230 میلیون ریال به هیات های ورزشی یاری بلاعوض و پنج خانه ورزش روستایی ایجاد شد که به هر یک از این خانه های ورزش روستایی 100 میلیون ریال تجهیزات اهدا می گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام در بخش دیگری از سخنانش به ظرفیت های ورزشی این شهرستان اشاره نمود و گفت: ورزشکاران هلیلانی دارای پتانسیل بسیار خوبی در رشته های مختلف ورزشی و قابلیت مدال آوری بالایی در عرصه های استانی، ملی و جهانی دارند.

علی شائی با بیان اینکه شهرستان تازه تاسیس هلیلان در رشته های رزمی به ویژه رشته هایی که روحیه سلحشوری بالایی احتیاج دارد، می توانند سرآمد باشد، گفت: در رشته هایی نظیر بوکس این شهرستان می تواند مدال آوری خوبی برای استان و کشور داشته باشد که تحقق آن منوط به توسعه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین توجه ویژه به موضوع آموزش توسط مربیان است.

وی به نقش پررنگ سمن ها و سازمان های مردم نهاد در ورزش استان تاکید نمود و گفت: در این استان هر اندازه تعداد این سازمان ها بیشتر و گستره آنان وسیع تر باشد می تواند در جذب خدمات و اعتبارات برای ورزش استان تعیین کننده باشد.

علی شائی گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان هلیلان اولین اداره مستقل پس از ارتقای هلیلان از بخش به شهرستان است و با هماهنگی رییس اداره شهرستان مقرر شد یک نیروی شرکتی هم در این شهرستان بکار گرفته گردد.

شهرستان تازه تاسیس هلیلان با جمعیتی بالغ بر 24 هزار نفر به مرکزیت شهر توحید در 90 کیلومتری ایلام واقع شده است.

بخش هلیلان تا بهمن ماه سال گذشته جزو شهرستان چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مدیرکل ورزش ایلام: پروژه های ورزشی هلیلان بزودی اجرایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل ورزش ایلام: پروژه های ورزشی هلیلان بزودی اجرایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید