دستگیری 11 تن از عاملان درگیری محله سعادت آباد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 11 تن از عاملان درگیری محله سعادت آباد خبر داد.

دستگیری 11 تن از عاملان درگیری محله سعادت آباد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، سردار حمید هداوند دراین باره اظهار کرد: در پی درگیری بین دو گروه از اراذل و اوباش در یکی از خیابان های محله سعادت آباد، پلیس با جدیت تمام از همان ساعات اولیه درگیری بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی اضافه نمود: علاوه بر دستگیری 3 تن از عاملان درگیری که در کمتر از 24 ساعت توسط پلیس شناسایی و بازداشت شده بودند، در طول چند روز گذشته نیز مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ پیروز به شناسایی مخفیگاه تعدادی دیگر از عاملان و مرتبطان با این پرونده در نقاط مختلف شهر تهران شدند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضائی در عملیات های جداگانه مأموران پلیس پیروز شدند 8 تن دیگر از متهمان این پرونده را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ شرح داد: تمامی افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه قاچاق مواد مخدر، درگیری مسلحانه، حمل سلاح و مهمات غیر مجاز نزاع و شرارت دسته جمعی و تحصیل مال نامشروع و... هستند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار هداوند در سرانجام با اشاره به اینکه از مخفیگاه این متهمان مقادیری سلاح و مهمات غیر مجاز کشف شد، اظهار داشت: شناسایی سایر متهمان پرونده در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دستگیری 11 تن از عاملان درگیری محله سعادت آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 11 تن از عاملان درگیری محله سعادت آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید