زنده روح: ثابت می کنیم صدرنشینی گل گهر اتفاقی نیست، می توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم

به گزارش انجمن گیگابلاگ، هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: با انجام بازی های خوب در ادامه مسابقات لیگ باید بتوانیم فرایند خوب مان را حفظ کرده و به همه ثابت کنیم که صدرنشینی مان اتفاقی نیست.

زنده روح: ثابت می کنیم صدرنشینی گل گهر اتفاقی نیست، می توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم

احمد زنده روح در گفت وگو با خبرنگار ورزشی انجمن گیگابلاگ، درخصوص صدرنشینی گل گهر در دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: ما در این دو هفته واقعا لیاقت صدرنشینی را داشته ایم. از معدود تیم هایی بودیم که خیلی زود تمرینات مان را شروع کردیم و سخت کار کردیم تا به هدفی که داریم، برسیم. خدا را شکر در این دو هفته هم بازی های با کیفیتی انجام دادیم و نشان دادیم که تیم قابل احترام و بزرگی هستیم و می توانیم کارهای بزرگ تری در ادامه لیگ انجام دهیم.

وی ادامه داد: صدرنشینی در دو هفته ابتدایی لیگ کار را برای ما سخت می کند و با انجام بازی های خوب در ادامه مسابقات لیگ باید بتوانیم فرایند خوب مان را حفظ کنیم و به همه ثابت کنیم که صدرنشینی گل گهر اتفاقی نیست و در بازی های آینده لیگ هم فرایند خوب مان را ادامه خواهیم داد.

هافبک تیم فوتبال گل گهر شرح داد: بازی بعدی ما با فولاد خیلی سخت است، با تمرکز و قدرت مقابل آنها بازی خواهیم کرد. برنامه ما این است که بازی به بازی جلو برویم و فکر می کنم یکی از سخت ترین بازی های ما مقابل فولاد خواهد بود، ولی می توانیم با تمرکز و تلاش زیاد دست پر از بازی خانگی مان بیرون بیایم. نقاط ضعف و قوت فولاد را می دانیم. آنها تیم باتجربه ای هستند، ما هم در این دو بازی نشان دادیم که تیم خوب و یک دستی هستیم.

زنده روح در پایان گفت: فصل سختی در پیش داریم. همه بازیکنان باید تلاش کنیم که دستورات کادر فنی را انجام دهیم و تیم گل گهر را به جایی که مدنظرمان هست، برسانیم. تیم ما لیاقت رسیدن به جایگاه خوب را دارد و امیدواریم امسال نسبت به سال گذشته جایگاه بهتری را در جدول بدست آوریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی انجمن گیگابلاگ بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زنده روح: ثابت می کنیم صدرنشینی گل گهر اتفاقی نیست، می توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنده روح: ثابت می کنیم صدرنشینی گل گهر اتفاقی نیست، می توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید