سفر به Cinque Terre، لذت سرگرمی در منطقه ای دیدنی در ایتالیا

به گزارش انجمن گیگابلاگ، دیدنی های Cinque Terre که در زبان ایتالیایی به معنای پنج سرزمین است، نام منطقه ای در دریای لیگورین ایتالیا بوده که از پنج روستای کوچک تشکیل شده است. این مکان جزئی از میراث جهانی یونسکو است و بعضی معتقدند اگر یکی از مجذوب کنندهترین نواحی در کل اروپا نباشد یکی از برترین ها در ایتالیا است. در اینجا درباره این منطقه مجذوب کننده ایتالیا برترین هدایت هایی که فراتر از سفر سرگرمیی در تعطیلات آخر هفته می باشند، برای مسافران ارائه شده اند. در مقاله سفر به Cinque Terre با راه های سرگرمی در Cinque Terre آشنا می شوید.

سفر به Cinque Terre، لذت سرگرمی در منطقه ای دیدنی در ایتالیا

روز اول

برترین راه برای گشت و گذار در سینکو تره مسیر آبی است. بعد از اینکه کوله هایتان را در مکان مناسبی قرار دادید، کفش های قایقرانی را به پا کنید و به سفر سرگرمیی در غروب آفتاب پنج روستا در بین تماشای های Cinque Terre بروید.

سفر سرگرمیی غروب آفتاب

در این سفر برای شما شانس شنا کردن و انجام ورزش های آبی در میان تنگه ها و خلیج های کوچک وجود دارد حتی می توانید در مسیر حرکت بین بنادر یک یا دو دلفین را مشاهده کنید. شام شامل نوشیدنی های محلیست که به فراوانی بر روی عرشه کشتی سرو می شوند. با پدیدار شدن چراغ های ریوماگیرو و ورنازا خلیج نورانی را می بینید که خانه های رنگارنگ روستایی را در سفر به Cinque Terre نشان می دهند.

تراس بالای بام در مائسترا لوکاندا

برای داشتن چشم اندازهای زیبا به بالای بام مائسترا لوکاندا، یکی از مکان های مورد علاقه مسافران برای اقامت بروید. یکی از مسافران می گوید: تراس کاملا مشرف به خیابان و شهر است. این تراس با گلدان های پر از گل، میز و صندلی و نیمکت های راحتی، مکان دوست داشتنی و مناسبی برای یافتن آرامش پس از یک روز پر کار است.

روز دوم

روز دوم با فعالیت های ساحلی بیشتری شروع می گردد. با تور پنج ساعته کایاک سینکوتره از مونته رسو ال ماره به منطقه حفاظت شده دریایی می رویم. هنگام پارو زدن می توانید غارهای پنهانی را که به صورت نقاطی بر روی دیواره کناره صخره ها وجود دارند را کشف نموده و از تماشا تپه های پلکانی هر روستا شگفت زده شوید. این منظره ها حیرت انگیز، آموزه ای از تاریخ و فرهنگ منطقه هستند. یکی از مسافران می گوید اینجا یکی از مسیرهای بسیار هیجان انگیز و زیبا برای سرگرمی در Cinque Terre است. بعلاوه راهنما دارای اطلاعات مجذوب نماینده و پر شور و هیجانی درباره حیات وحش زیبای سینکوتره است.

کلاس نقاشی

اگر با تماشا این چشم اندازها و منظره ها، احساس الهام بخش خوبی در شما ایجاد شد، ثبت نام در کلاس نقاشی یکی از هنرمندان ساکن روستا را در نظر داشته باشید. در اینجا پس از آموزش سریع آبرنگ، تمام وسایلی را که برای ترسیم منظره ها زیبا بر روی بوم لازم دارید از جمله پوشه نگهداری نقاشی را می توانید تهیه نمایید.

کلاس درست کردن پستو (سس سبز ایتالیایی)

پس از نقاشی و قایقرانی مطمئنا گرسنه هستید. برای شام کلاس درست کردن پستو به وسیله سرآشپز محلی در نظر گرفته شده است. قبل از لذت بردن از خوردن خوراک سالم پستوهای محلی، زیتون و ماهی ها شما هنر درست کردن این غذای لذیذ محلی را یاد خواهید گرفت.

استخر در ویلای آدریانا

روز خود را با شنایی آرامش بخش در استخر ویلای آدریانا به خاتمه برسانید. از این هتل برای رسیدن به مغازه ها و رستوران های مونترسو آل، حدود 10 دقیقه پیاده روی وجود دارد با اینحال احساس می کنید که در ویلای ایتالیایی شخصی خود هستید. یکی از مسافران می گوید: شما جایی بهتر از اینجا برای اقامت پیدا نخواهید کرد. کارکنان اینجا مهربان هستند و بسیار یاری می نمایند. در ساحل نزدیکی اینجا می توانید صندلی کرایه نموده و در زیر نور خورشید استراحت کنید یا در بارها و رستوران های نزدیک به این محل غذا بخورید.

روز سوم

بعد از یک صبحانه مفصل و سالم در تراس، وقت رفتن به طبیعت است. در روستاها و تاکستان های ایتالیایی ریورا با تور خصوصی پیاده روی ساحلی سینکوتره، گشت و گذار کنید. شما درباره تاریخ هر روستا چیزهایی را یاد خواهید گرفت و از مکان هایی مانند بانوی سلامت ما، کلسیای قرن چهاردهم در روستای کوچک ولاسترا تماشا می کنید. بعلاوه برای خوردن بستنی ایتالیایی توقف کوتاهی خواهیم داشت.

ناهار در نسون دورمای سینکوتره

برای آخرین ناهار در سینکوتره ما شما را به نسون دورمای سینکوتره، رستوران مورد علاقه مسافران در بین این پنج روستا می بریم. منو شامل ساندویچ ها، سالادها و تاپاساهایی است که از گوشت های محلی و گیاهانی که دکتر برای پس از پیاده روی صبحگاهی سفارش می نماید، تشکیل شده اند. یکی از مسافران می گوید: عاشق این مکان هستم. این منظره ها شگفت انگیز هستند و هوا بسیار عالی است. هنگامی که به سینکوتره سفر می کنید حتماً به این مکان بیایید.

منبع: همگردی

به "سفر به Cinque Terre، لذت سرگرمی در منطقه ای دیدنی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به Cinque Terre، لذت سرگرمی در منطقه ای دیدنی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید