شیف خطاب به ترامپ: اگر توئیتر را دوست ندارید، از آن خارج شوید!

به گزارش انجمن گیگابلاگ، خبرنگاران نوشت: در پی بالا دریافت تنش میان کاخ سفید و شبکه های اجتماعی، نماینده دموکرات آمریکایی به رئیس جمهور آمریکا توصیه کرد حساب کاربری خود در توئیتر را ببندد.

شیف خطاب به ترامپ: اگر توئیتر را دوست ندارید، از آن خارج شوید!

آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا، در توئیتی به توئیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، درباره تقلب انتخاباتی در صورت رای گیری پستی واکنش نشان داد.

او در توئیتی خطاب به ترامپ نوشت: آقای رئیس جمهور شما اطلاعات کذب درباره رای گیری به وسیله پست منتشر می کنید و دوست ندارید در این خصوص از شما انتقاد گردد. ما این را متوجه شدیم. اما آنچه اهمیت دارد، اینست: 100 هزار آمریکایی از ویروس کرونا مرده اند. اگر شما توئیتر را دوست ندارید، از آن خارج شوید و وقت خود را صرف نجات جان مردم کنید.

رئیس جمهور آمریکا پیشتر در توئیتی مدعی شد رای گیری به وسیله پست به تقلب گسترده در انتخابات این کشور منجر می گردد. ترامپ در این پیغام توئیتری نوشت: رای گیری به وسیله پست به تقلب گسترده و سوء استفاده منجر می گردد. همچنین این کار به سرانجام حزب عظیم جمهوری خواه منجر خواهد شد. ما هرگز نمی توانیم اجازه دهیم که این تراژدی برای کشورمان رخ دهد.

2323

منبع: خبرآنلاین

به "شیف خطاب به ترامپ: اگر توئیتر را دوست ندارید، از آن خارج شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیف خطاب به ترامپ: اگر توئیتر را دوست ندارید، از آن خارج شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید