صدور31 مجوز گلخانه درمحمودآباد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرجهاد کشاورزی محمودآباد از صدور 24 فقره مجوز تاسیس و 7 فقره مجوز بهره برداری گلخانه به وسیله سامانه سماک در این شهرستان اطلاع داد .

صدور31 مجوز گلخانه درمحمودآباد

به گزارش خبرنگارانجمن گیگابلاگدفترمازندران درشهرستان محمودآباد، محمد هادی زاده اظهار کرد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا، مجوزهای فراوری گل و گیاهان زینتی و سبزی و صیفی در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک صادر می گردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت جهاد کشاورزی که به سامانه سماک معروف است از اواخر سال 95 راه اندازی شد و مجوزهای مربوط به حوزه هایی همچون فراوریات دام و طیور، شیلات، گلخانه ها و کلینیک های گیاهپزشکی به وسیله این سامانه ارائه می گردد.

هادی زاده حذف بوروکراسی اداری، تبادل دقیق تر اطلاعات، کاهش تردد و زمان انجام کار، ایجاد عدالت اجتماعی و افزایش قدرت نظارت را از مزایای این سامانه برشمرد.

وی توضیح داد: به وسیله این سامانه در وزارت جهاد کشاورزی، متقاضیان دریافت مجوز می توانند پیشرفت درخواست خود را به طور آنلاین از محل مورد نظر پایش نمایند.

این مسوول اظهار کرد: 24 فقره مجوز تاسیس گلخانه به مساحت 4 هزار و 997 مترمربع و هفت فقره مجوز بهره برداری به مساحت یک هزار و 712 مترمربع در این شهرستان صادر شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "صدور31 مجوز گلخانه درمحمودآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور31 مجوز گلخانه درمحمودآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید