طالقانی: برای کشتی کاخ هم درست کنیم باز کم است، کشتی گیران لیاقت امکانات کمپ تیم های ملی را دارند

به گزارش انجمن گیگابلاگ، رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: برای کشتی هر کاری کنیم درست است و اگر کاخ هم درست کنیم کم است.

طالقانی: برای کشتی کاخ هم درست کنیم باز کم است، کشتی گیران لیاقت امکانات کمپ تیم های ملی را دارند

به گزارش گروه ورزشی انجمن گیگابلاگ، محمدرضا طالقانی در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اضافه کرد: وقتی من به فدراسیون کشتی آمدم فدراسیون کشتی تنها به 2 اتاق خلاصه می شد که به لطف خدا و با تلاشی که صورت گرفت محل فدراسیون کشتی به مجموعه ورزشی شهید شیرودی انتقال یافت و پس از آن نیز یکی از سالن های مجموعه پنج سالن ورزشگاه آزادی را برای کشتی گرفتیم.

وی با بیان اینکه فضا های موجودی که برای کشتی درست شده هرچه بیشتر گردد خوب است، ادامه داد: فضای فدراسیون کشتی را دیدم و معتقدم که برای کشتی هر کاری کنیم درست است و اگر کاخ هم درست کنیم کم است.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: من خودم حدود 50 سال است که در کشتی هستم و برای اولین بار است که ساختمان تازه فدراسیون کشتی را می بینم و بسیار خوشحالم که کار های تازه و ابتکاری اجرا شده است.

وی در سرانجام اظهار داشت: این کار برای پیشرفت کشتی و برای افتخارآفرین ها و مدال آوران است و لیاقت فدراسیون کشتی و کشتی گیران تیم های ملی این است که دارای فضا های مختلف از جمله سالن تمرینی، سالن بدنسازی و مجموعه های دیگر باشد و با تماشا این فضا ها خستگی از تنم عایدی.

سرانجام پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طالقانی: برای کشتی کاخ هم درست کنیم باز کم است، کشتی گیران لیاقت امکانات کمپ تیم های ملی را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالقانی: برای کشتی کاخ هم درست کنیم باز کم است، کشتی گیران لیاقت امکانات کمپ تیم های ملی را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید