عملکرد کاروان ایران رضایت بخش بود

به گزارش انجمن گیگابلاگ، پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به نخستین دوره بازی های جهانی ساحلی قطر گفت: ایران در این بازی ها با 17 ورزشکار در چهار رشته شرکت کرد که با توجه به برنز تیمی فوتبال در مجموع 14 مدال کسب شد. در کشتی تنها نماینده کشورمان با اجرای تکنیک های ناب کشتی قدرتمندانه با شکست رقبای خود ضمن کسب مدال طلا احترام همه حریفان را بخود برانگیخت و اگر بیش از یک نماینده در کشتی داشتیم می توانست با مدال آوری خود یاری شایانی بکاروان کند.

عملکرد کاروان ایران رضایت بخش بود

وی ادامه داد: در کاراته هم فاطمه صادقی نماینده کاتای بانوان کشورمان در میان 32 نماینده از سراسر دنیا عملکرد خوبی از خود بنمایش گذاشت و توانست در میان دیگر قدرت های دنیای به فینال راه یابد که در فینال هم نتیجه را به حریف رنک اول دنیای باخت و نقره گرفت که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

فخری ادامه داد: اما فوتبال ساحلی هم در این بازیها کار بسیار بزرگی کرد عزیزان فوتبال ساحلی در دور مقدماتی پیروز شدند تیمهای اوکراین،سنگال قدرتمند و پاراگوئه قوی را شکست دهند که با توجه به اینکه از هر گروه یک تیم صعود می کرد به دور بعد راه یافتند و در نیمه نهایی با روسیه بسیار قوی مصاف داد و در رده بندی هم با شکست تیم قدرتمند ایتالیا دست به کار بزرگی زدند و پیروز شدند نشان برنز را در میان قدرتهای سنتی این رشته از آن خود نمایند تا جمع مدالهای ایران به عدد 3 برسد تا در میان 97 کشور دنیا رتبه نهم را بدست آوریم.

فخری در سرانجام خاطر نشان کرد: از عملکرد کاروان اعزامی راضی هستم بخصوص از حمایت های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم که یاری کردند این کاروان در این رقابتها شرکت کند و پرچم پر افتخار کشورمان در این بازی ها به اهتزاز در آید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عملکرد کاروان ایران رضایت بخش بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد کاروان ایران رضایت بخش بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید