فروش خانه به علت مهاجرت

به گزارش انجمن گیگابلاگ، این روز ها آگهی فروش خانه به دلیل مهاجرت در تهران زیاد شده است. بر اساس مشاهدات ما، در میان آگهی های فروش فوری خانه در چند هفته اخیر، آگهی های فروش به دلیل مهاجرت قابل توجهی منتشر شده است.

فروش خانه به علت مهاجرت

به گزارش اکوایران، از این رو با جستجوی کلیدواژه مهاجرت در این سایت خرید و فروش مسکن، 150 آگهی فروش مسکن در یک ماه اخیر یافت شد.

بیشتر این خانه ها در محله های جردن، پونک، جنت آباد، نیاوران، بلوار فردوس شرق و غرب، باغ فیض، سعادت آباد و شهرک غرب و... قرار دارند؛ یعنی منطقه ها 1تا 5 و محدوده شمال، شمال شرق و شمال غرب تهران.

البته بعلاوه آگهی فروش خانه به علت مهاجرت، در اطراف تهران و شهر هایی همانند پرند، اسلامشهر، پردیس و شهریار و ... مشاهده شد.

بنابر این آگهی ها، بیشتر مالکان قیمت پیشنهادی ارائه نداده و قیمت را توافقی اعلام نموده اند، اما قیمت های کمتر از منطقه هم به چشم می خورد.

یک مشاور املاک در منطقه 5 با اعلام افزایش تعداد مراجعه کنندگانی که با هدف مهاجرت فروش ملکشان را به آن ها می سپارند گفت که فروشندگانی که هدف مهاجرت دارند به علت عجله داشتن و نزدیک بودن زمان مهاجرتشان، قیمت ملک را روی عرف منطقه و یا پایین تر از آن پیشنهاد می دهند.

یک مشاور املاک در منطقه 1 با اشاره به افزایش فروش خانه به علت مهاجرت در این منطقه می گوید ویژگی یکسان در اغلب این خانه ها این است که صاحبان متمولی دارند.

آنالیز فایل های عرضه شده در این سایت خرید و فروش مسکن نشان می دهد، یک خانه 150 متری در شهرک غرب و در منطقه 2، با 31 سال عمر بنا، 12 میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می رسد.

بعلاوه خانه ای دیگر در این منطقه و در محله پونک، با متراژ 61 مترمربع، 4 میلیارد و 350 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در اطراف تهران و خانه ای در شهر پردیس و فاز 4، با متراژ 101 متر و عمر بنای 9 سال، 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به جهت فروش عرضه شده است.

منبع: فرارو

به "فروش خانه به علت مهاجرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش خانه به علت مهاجرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید