مسیرهای گردشگری آلمان

به گزارش انجمن گیگابلاگ، جهتهای توریستی یعنی راه هایی که توریستان به وسیله آن ها به منطقه ها دیدنی و توریستی کشورها سفر می نمایند خود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است

چرا که توریستان گاهی زمان زیادی را در این جهتها سپری می نمایند و حتی این جهتها می توانند به جاذبه ای از آن منطقه تبدیل شوند که توریست خاطره آن را سالها فراموش نکند. در این جهت قصد داریم جهتهای توریستی کشور آلمان را برای تان توضیح دهیم

مسیرهای گردشگری آلمان

منطقه ها تماشای و زیبا در کشور آلمان بسیار فراوان است و گردشگران می توانند شهرها و جهتهای مجذوب نمایندهی را برگزیده و از تنوع طبیعی، فرهنگی، ورزشی و هنری این کشور لذت ببرند.

مهم ترین مراکز گردشگری آلمان از تاکستان های این کشور عبور می نماید. اما در عین حال، ورزشگاه های فوتبال مردم آلمان بیش از هر جای دیگری لذت بخش است.

در استان نوردراین وستفالن آلمان که بزرگ ترین استان این کشور است، 15 استودیوم وجود دارد که سالانه مسابقات هیجان انگیزی زیادی در آنها برگزار می گردد.

جهت افسانه ها

شهر هاناو در آلمان، محل تولد برادران گریم است. برادران گریم یعنی یاکوب و ویلهلم گریم، قصه های خاطره انگیز فراوانی برای بچه ها خلق نموده اند. در این شهر خیابانی به نام افسانه وجود دارد که به هشت پارک طبیعی و چندین روستا منتهی می گردد. سفیدبرفی، سیندرلا، هانسل و گرتل و شنل قرمزی از معروف ترین داستان های فولکلوریک این دو برادر نویسنده می باشد. شهر هاناو ، یکی از جاذبه های گردشگری آلمان می باشد

جهت خانه های قدیمی

در شهر لیمبورگ آن در لاهن آلمان، خانه های قدیمی به سبک زیبایی بازسازی شده اند. در کوچه های تنگ و پیچ در پیچ، فضایی خاطره انگیز از گذشتگان دور آلمان برای گردشگران تداعی می گردد. این شهر و روستاهای کوچک آن که در کنار هم یک جهتی 2800 کیلومتری را تشکیل می دهند، از مجذوب نماینده ترین جهتهای گردشگری آلمان به شمار می فرایند.

جهت دامنه های آلپ

دامنه های آلپ، جهتی 450 کیلومتری برای گردشگران به شمار میرود. این جهت در جنوب آلمان واقع شده است. درا ین جهت تنها کوه ها نیستند که جلب توجه می نمایند بلکه دریاچه های فراوانی چون بودنزه یا تگرنزه نیز مجذوب نمایندهیت ویژه ای به این منطقه داده اند. منطقه ها اطراف تگرنزه به غذاهای اشتهاآور آلمانی که کدبانوها در خانه می پزند معروف می باشند.

جهت رمانتیک

المان کشوری است که شهرهای قدیمی زیادی از جمله روتن بورگ در خود جای داده است. این شهر از قرون وسطی باز مانده است و قصر معروف نوی شوان اشتاین این شهر که در دامنه کوه های آلپ واقع شده است، معروفیت دنیای دارد. جهت رسیدن به این قصر، از رویایی ترین و رمانتیک ترین جهتهای گردشگری این کشور محسوب می گردد.

جهت آبی- جاده ای

این پل نه عابری را از خود عبور می دهد و نه اتوموبیلی را. این پل درواقع برای عبور قایق ها ساخته شده است! پل آبی 918 متری ماگ دِبورگ بزرگ ترین پل آبی در دنیا می باشد.

برنامه ساخت این پل از سالیان بسیار دور وجود داشته است. اما جنگ سرد، ساخت آن را به تعویق انداخت. امروزه قایق ها و کشتی ها متناسب با این کانال می توانند از منطقه راین لند به راحتی به برلین برسند. عظمت این پل آبی به قدری زیاد است که به وان حمام بتونی یک کیلومتری نام گرفته است. این پل روگذر در نزدیکی شهر برلین و در شمال شهر ماگدبورگ آلمان واقع شده است، طولانی ترین سازه آبی دنیا می باشد.

جهت تورهای صنعتی

گردشگرانی که به میزان کافی از قصرها، تاکستان و جاذبه های طبیعی آلمان را تماشا نموده اند، حال می توانند به جهت صنعتی گردشگران این کشور نیز سری بزنند. در منطقه روهر آلمان در غرب این کشور، جهتی 400 کیلومتری وجود دارد. بخش هایی از این مراکز صنعتی، پس از تعطیلی به مراکز فرهنگی تبدیل شده اند. یکی از معادن زغال سنگ این منطقه از طرف یونسکو به عنوان میراث فرهنگی دنیا ثبت شده است.

منبع: الی گشت

به "مسیرهای گردشگری آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیرهای گردشگری آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید