نامزدان ریاست جمهوری افغانستان: اعلام نتایج انتخابات برای ثبات کشور خطرناک است

به گزارش انجمن گیگابلاگ، شورای نامزدان ریاست جمهوری افغانستان بار دیگر با پیشنهاد حکومت مشارکت ملی گفت که اعلام نتایج ابتدایی انتخابات برای ثبات این کشور خطرناک است.

نامزدان ریاست جمهوری افغانستان: اعلام نتایج انتخابات برای ثبات کشور خطرناک است

به گزارش دفتر منطقه ای انجمن گیگابلاگ، شورای نامزدان ریاست جمهوری افغانستان بار دیگر گفت که برای بیرون رفت از بحران در این کشور، طرح حکومت مشارکت ملی اجرایی شود.

اوایل آذرماه این شورا اعلام کرده بود که کمیسیون انتخابات افغانستان توانایی خروج از بحران کنونی را ندارد و برای خروج از شرایط کنونی ایجاد یک حکومت مشارکتی با موضوع این شورا را اعلام کرد.

برخی از اعضای شورای نامزدان ریاست جمهوری افغانستان به انجمن گیگابلاگ گفتند که اعلام نتایج ابتدایی ریاست جمهوری توسط کمیسیون انتخابات برای ثبات افغانستان خطرناک است.

احمدولی مسعود یکی از نامزدان ریاست جمهوری افغانستان با انتقاد از کارکرد کمیسیون انتخابات این کشور گفت که کمیسیون شکایت های انتخاباتی در چگونگی رسید گی به شکایت ها کارساز نیست.

ارگ ریاست جمهوری افغانستان چندی قبل طرح شورای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری این کشور مبنی بر حکومت مشارکتی با موضوع این شورا را مخالف صریح قانون اساسی دانست.

صدیقی سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان در توئیترش نوشته بود: برخی شوراها طرح هایی را تحت عنوان نام حکومت مشارکت ملی انتخابات محور عنوان کرده اند که در مخالفت صریح با قانون اساسی کشور قرار گرفته است.

وی گفت: نامزدان انتخابات گذشته ریاست جمهوری باید به اراده، تصمیم و جایگاهی که مردم برای آنها برگزیده اند، احترام قائل شوند.

به گزارش خبرنامه، کمیسیون انتخابات افغانستان یکشنبه گذشته، نتایج ابتدایی ریاست جمهوری این کشور را اعلام نمود که تیم های ثبات و همگرایی و برخی دیگر آن را نپذیرفتند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نامزدان ریاست جمهوری افغانستان: اعلام نتایج انتخابات برای ثبات کشور خطرناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزدان ریاست جمهوری افغانستان: اعلام نتایج انتخابات برای ثبات کشور خطرناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید