نام دو شهید دفاع مقدس زینت بخش کوچه های جنوب شهر شد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، تابلوی نام دو شهید معزز دوران دفاع مقدس طی آیینی با حضور خانواده معظم این شهیدان بر سر کوچه های منطقه 19 نصب شد.

نام دو شهید دفاع مقدس زینت بخش کوچه های جنوب شهر شد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد شهدا و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید گفت: نامگذاری معابر به نام شهدا گام مهمی در راستای حفظ نام و یاد این عزیزان محسوب می گردد و به همین دلیل نیز دو کوچه دیگر در این منطقه شهید پرور به نام شهیدان محمدرضا هنرمند و ناصر سوادی مزین شد.

به گفته او نامگذاری کوچه ها به نام این دو شهید معزز در راستای تکریم شهدا و ترویج فرهنگ شهادت اجرا شده و در همین زمینه کوچه نهم خیابان میعاد شمالی به نام شهید محمد رضا هنرمند و کوچه 58 خیابان صمدی به نام شهید ناصر سوادی نامگذاری و طی مراسمی نیز تابلوی نام این شهیدان دفاع مقدس بر سر این کوچه ها نصب شد.

براساس این گزارش شهید محمدرضا هنرمند در سال 63 راهی جبهه شده و طی سال 66 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل شد. همچنین شهید ناصر سوادی در سال 65 به جبهه اعزام و پس از یک سال حضور در جبهه، طی عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نام دو شهید دفاع مقدس زینت بخش کوچه های جنوب شهر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام دو شهید دفاع مقدس زینت بخش کوچه های جنوب شهر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید