واشنگتن پست: کرونا احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات را کاهش داده است

به گزارش انجمن گیگابلاگ، طبق نتایج آخرین نظرسنجی ها، با افزایش شیوع ویروس کرونا و بالارفتن مرگ و میر در آمریکا و ضعف مدیریتی دولت ترامپ در عدم مهار ویروس، درصد احتمال پیروزی وی در مقابل جو بایدن در انتخابات نوامبر (آبان) کاهش یافته است.

واشنگتن پست: کرونا احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات را کاهش داده است

به گزارش گروه بین الملل انجمن گیگابلاگ، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در حالی باید دوباره محبوبیت خود در کارزار انتخاباتی 2020 ریاست جمهوری آمریکا را محک بزند که دولت وی شدیدا در برابر مهار ویروس کرونا در کشور ناتوان بوده و عملکرد چند ماه وی در برابر این ویروس قابل دفاع نیست.

طبق نظرسنجی شبکه ای بی سی نیوز، نرخ تایید ترامپ از نگاه مردم آمریکا برای پیروزی مجدد در انتخابات ماه نوامبر کاهش یافته و در مقابل دیدگاه مردم به جو بایدن تغییر کرده و هم اکنون درصد تایید وی بیشتر از ترامپ است.

نتایج نظرسنجی نشان دهنده ناراحتی مردم آمریکا از نوع عملکرد دولت ترامپ در دوران گسترش شیوع ویروس کرونا در ایالت متحده است.

با عملکرد بسیار ضعیف دولت ترامپ در عدم توانایی در مهار بیماری کووید 19، طبق نظرسنجی اجرا شده درصد تایید بایدن 55 درصد و درصد تایید ترامپ از نگاه مردم آمریکا 40 درصد بوده است.

نظرسنجی پیشین شبکه ان بی سی نیز حاکی از آن است 72 درصد از مردم آمریکا بر این باورند که در زمان شیوع ویروس کرونا، آمریکا در راستا اشتباه قرار گرفته و سیاست های ترامپ در مهار بیماری کووید 19 چاره ساز نیست.

کاهش محبوبیت ترامپ در حالی فرایند صعودی پیدا می کند که گسترش ویروس کرونا در آمریکا به شدت افزایش یافته و تنها چند ماه دیگر به انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا نمانده است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا به امروز سه میلیون و 833 هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند و بیش از 142 هزار جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واشنگتن پست: کرونا احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات را کاهش داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن پست: کرونا احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات را کاهش داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید