کاملا هریس: سال جاری دموکراسی بر روی برگه رأی بود

به گزارش انجمن گیگابلاگ، کاملا هریس معاون منتخب رئیس جمهور آمریکا از جو بایدن به دلیل آنکه یک سد را شکست و برای اولین بار در تاریخ ایالات متحده، یک زن را به عنوان نامزد معاونت ریاست جمهوری برگزید، قدردانی کرد.

کاملا هریس: سال جاری دموکراسی بر روی برگه رأی بود

خانم هریس در ادامه گفت که او نخستین زن در این مقام است، اما آخرین نخواهد بود.

کاملاً هریس که پیش از رئیس جمهور منتخب آمریکا در ایالت دلاور سخنرانی می کرد، گفت که سال جاری دمکراسی بر روی برگه رأی بود.

وی با ذکر نقل قولی از جان لوئیس یکی از رهبران جنبش حقوق سیاهپوستان آمریکا که به تازگی درگذشت، گفت: دموکراسی امری تضمین شده نیست و دموکراسی تنها به نیرومندی میل و اشتیاقِ ما برای مبارزه جهت دستیابی به آن است.

معاون رئیس جمهور منتخب آمریکا در ادامه اضافه کرد که حراست از دموکراسی نیازمند فداکاری است. و پیشرفتی حاصل شده است چون ما، مردم، از توانِ ساخت یک آینده بهتر برخورداریم.

وی با اشاره به اینکه در این انتخابات دموکراسی بر روی برگه رأی بود، خطاب به مخاطبان سخنرانی خود گفت: شما طلیعه دار روزی جدید برای آمریکا هستید.

کاملاً هریس در نخستین سخنرانی خود در مقام معاون رئیس جمهور آمریکا از رأی دهندگان و سازمان دهندگان آمریکایی قدردانی کرد و گفت: خطاب به مردم آمریکا که کشور زیبای ما را ساخته اند، از شما به خاطر نرخ بالای مشارکتی که باعث شد صدایتان شنیده گردد، تشکر می کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: در ماههای گذشته ما نظاره گر غم و اندوه، سوگ، درد و رنج، نگرانیها و کشمکشها و همچنین شاهد جرأت و جسارت شما، انعطاف پذیری و سخاوت روح شما بوده ایم. به مدت چهارسال، شما به سوی برابری و عدالت حرکت کردید. و شما یک پیغام واضح دادید. شما امید و اتحاد، دانش و شایستگی و ایمان را برگزیدید. شما جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده انتخاب کردید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کاملا هریس: سال جاری دموکراسی بر روی برگه رأی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاملا هریس: سال جاری دموکراسی بر روی برگه رأی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید