10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (16 اسفند 1400)

به گزارش انجمن گیگابلاگ، هدفون های بی سیم در دنیای مدرن امروز به گجت های جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند که در هر زمان و هر مکان می توانیم از آن ها بهره ببریم. این گجت های پوشیدنی با تنوع و قیمت های گوناگونی در بازار موجود هستند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم نگاهی به محبوب ترین و پازدیدترین هدفون های بی سیم کاربران خبرنگاران بیاندازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (16 اسفند 1400)

شایان ذکر است که انتخاب های این مطلب بسته به محبوبیت هدفون های بی سیم در بازه زمانی یک هفته گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید هدفون بی سیم را دارید از شما دعوت می کنیم که مقاله ما را بخوانید.

1. هدفون بی سیم لیتو مدل LT-100

با نگاهی اولیه به لیست این هفته محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم در می یابیم که در صدر آن یک محصول نو از شرکت پیروز لیتو قرار گرفته است. معرفی می کنیم؛ هدفون بی سیم لیتو مدل LT-100 در اولین تجربه حضورش در لیست محبوب ترین های هفته، پیروز شد عنوان پربازدیدترین هدفون بی سیم این هفته را از آن خود کند. با این محصول، تعداد نمایندگان محصولات لیتو در لیست این هفته ما به عدد 5 رسیده است. این سری از هدفون های لیتو که همواره با طراحی منحصربه فرد و با نام LT-6 شناخته می شوند، از نوع توگوشی هستند و مقدار بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می نمایند. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش ها قرار می گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید. هنگامی که برای اولین بار LT-100 را در دست می گیرید، با یک باکس سفید رنگ روبرو خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون ها مشاهده می شوند.

این باکس سفید علاوه بر نگه داری از محصول، وظیفه شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می تواند فقط با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. باید خاطر نشان کنیم که شارژ شدن این محصول حدود یک ساعت طول می کشد. اگر قصد خرید یک محصول حرفه ای برای گوش کردن به موسیقی یا انجام تماس های تلفنی دارید، این محصول انتخاب مطلوبی خواهد بود. این محصول از لیتو دارای محفظه ای با قابلیت شارژ بی سیم است. گفتنی است این محصول به چیپست L100 نوشرکت LEITU مجهز شده است. همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام شود. این محصول قابلیت شارژ شدن از طریق MagSafe را هم دارد. این محصول محبوب لیتو 55 گرم وزن دارد و به راحتی درون گوش قرار می گیرد. طبق ادعای این شرکت هدفون بی سیم LT-100 در حالت استندبای 180 روز و در حالت پخش موسیقی 5 و مکالمه 4.5 ساعت شارژدهی را برای کاربران به ارمغان می آورد. همچنین یک کابل لایتنینگ نیز برای شارژ کردن کیس این محصول درون جعبه آن گنجانده شده است. کاربران عزیز فروشگاه اینترنتی انجمن گیگابلاگ می توانند این هدفون بی سیم شرکت لیتو را بدون تغییر قیمت نسبت به هفته قبل با قیمت 1,595,000 تومان خریداری نمایند.

2. هدفون بی سیم لیتو مدل LT-9

در لیست این هفته محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم فروشگاه اینترنتی انجمن گیگابلاگ، ما شاهد حضور 5 نماینده از شرکت لیتو هستیم که دومین محصول آن هدفون بی سیم مدل LT-9 لیتو نام دارد. این محصول که هفته گذشته در لیست پربازدیدترین های انجمن گیگابلاگ رتبه سوم را بدست آورده بود، این هفته با یک پله صعود در رده دوم این لیست قرار گرفته که نشان از استقبال خوب کاربران از این محصول دارد. هدفون بی سیم LT-9 شرکت لیتو از طراحی داخل گوش و مجذوب نمایندهی بهره می برد. درایور 12 میلی متری دینامیک آن صدای شفاف و هیجان انگیزی را تولید و ماژول بلوتوث 5.1 اتصال سریع و پایداری را میسر می سازد. باتری هندزفری و کیس مجموعا 24 ساعت شارژدهی را به کاربر ارائه می دهند. هدفون بی سیم LT-9 از طراحی داخل گوش بهره می برد و با رنگ سفید به بازار عرضه شده است.

لیتو در طراحی این هندزفری اصول ارگونومی را رعایت کرده است و زاویه ای که بین قسمت سری و پایه هندزفری وجود دارد باعث می شود تا به شکل بهتری درون گوش قرار بگیرد. علاوه بر این، برای طراحی کیس شارژ این هندزفری از کپسول های فضایی الهام گرفته شده و شاهد خطوط نرم و زبان طراحی مدرن و مجذوب نمایندهی هستیم. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید. این محصول محبوب لیتو 40 گرم وزن دارد و به راحتی درون گوش قرار می گیرد. طبق ادعای این شرکت هدفون بی سیم LT-9 در حالت استندبای 15 روز و در حالت پخش موسیقی و مکالمه شارژدهی 5 ساعته را برای کاربران به ارمغان می آورد. همچنین یک کابل USB-C نیز برای شارژ کردن کیس این محصول درون جعبه آن گنجانده شده است. کاربران عزیز فروشگاه اینترنتی انجمن گیگابلاگ می توانند این هدفون بی سیم شرکت لیتو را بدون تغییر قیمت نسبت به هفته قبل با قیمت 1,190,000 تومان خریداری نمایند.

3. هدفون بی سیم لیتو مدل LT-6

دیگر محصول باکیفیت شرکت لیتو که سومین تجربه حضور خود در لیست محبوب ترین و پربازدیدترین های فروشگاه انجمن گیگابلاگ را ثبت می کند، هدفون بی سیم مدل LT-6 نام دارد. این محصول که هفته گذشته با استقبال بسیار خوب کاربران انجمن گیگابلاگ توانست رده پنجم این لیست را مال خود کند، این بار پیروز شده در لیست محبوب ترین هدفون های بی سیم این هفته در رده سوم قرار بگیرد. باید خاطر نشان کنیم که این اولین باری است که 3 نماینده از شرکت لیتو سه محصول برتر لیست ما را تشکیل می دهند. این سری هدفون های لیتو که همواره با طراحی منحصربه فرد و با نام LT-6 شناخته می شوند، از نوع توگوشی هستند و مقدار بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می نمایند. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش ها قرار می گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید. هنگامی که برای اولین بار LT-6 را در دست می گیرید، با یک باکس سفید رنگ روبرو خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون ها مشاهده می شوند.

این باکس سفید علاوه بر نگه داری از محصول، وظیفه شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می تواند فقط با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. اگر قصد خرید یک محصول حرفه ای برای گوش کردن به موسیقی یا انجام تماس های تلفنی دارید، این محصول انتخاب مطلوبی خواهد بود. این محصول از لیتو دارای محفظه ای با قابلیت شارژ بی سیم است. همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام شود. این محصول قابلیت شارژ شدن از طریق MagSafe را هم دارد. این محصول محبوب لیتو 54 گرم وزن دارد و به راحتی درون گوش قرار می گیرد. طبق ادعای این شرکت هدفون بی سیم LT-9 در حالت استندبای 15 روز و در حالت پخش موسیقی 5 و مکالمه 4.5 ساعت شارژدهی را برای کاربران به ارمغان می آورد. همچنین یک کابل لایتنینگ نیز برای شارژ کردن کیس این محصول درون جعبه آن گنجانده شده است. کاربران عزیز فروشگاه اینترنتی انجمن گیگابلاگ می توانند این هدفون بی سیم شرکت لیتو را بدون تغییر قیمت نسبت به هفته قبل با قیمت 995,000 تومان خریداری نمایند.

4. هندزفری بی سیم لیتو مدل LB-15

رده چهارم لیست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم این هفته انجمن گیگابلاگ نماینده ی دیگری از شرکت لیتو است به نام مدل LB-15. باید خاطر نشان کنیم که این محصول در دومین تجربه حضورش در لیست محبوب ترین های انجمن گیگابلاگ با استقبال خوب کاربران روبرو شده و جزو 4 هدفون بی سیم پربازدید این هفته قرار گرفته است. هندزفری بی سیم مدل LB-15 لیتو از نوع هدفون های تک گوشی است که بدون سیم و از طریق بلوتوث به گوشی شما وصل می شود. اتصال این هدفون از طریق بلوتوث نسخه 5 انجام خواهد شد و 70 گرم وزن دارد. منبع تغدیه این هندزفری بی سیم یک باتری با ظرفیت 150 میلی آمپر ساعتی است که می تواند شارژدهی 7 ساعته را برای مکالمه و یا شنیدن به موسیقی برای شما فراهم کند. همچنین زمان شارژ شدن کامل این محصول 2.5 ساعت اعلام شده که زمان نسبتاً خوبی برای این نوع هندزفری به شمار می آید.

یک نشانگر LED هم روی این محصول دیده می شود که به شما شرایط شارژ هندزفری را اطلاع می دهد. شما می توانید این محصول را با استفاده از کابل میکرو موجود در جعبه آن شارژ کنید. همچنین شرکت لیتو وعده شارژدهی تا 100 ساعت را در حالت استندبای به کاربران می دهد. به طور کلی می توان گفت هدست بلوتوثی لیتو مدل LB-15 محصولی با کیفیت قابل قبول در بازار است و می تواند به عنوان گزینه ای مناسب در سبد خرید شما قرار گیرد. این هندزفری تک گوش با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگار است و شما می توانید آن را با قیمت 249,500 تومان از فروشگاه اینترنتی انجمن گیگابلاگ خریداری نمایید.

5. هدفون بی سیم لیتو مدل L-3

رتبه پنجم لیست محبوب ترین هدفون بی سیم این هفته فروشگاه انجمن گیگابلاگ را نماینده دیگری از شرکت لیتو یعنی مدل L-3 در اختیار دارد. باید اشاره کنیم که این هدفون باکیفیت طی دو هفته گذشته به عنوان محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون بی سیم انجمن گیگابلاگ در صدر جدول قرار گرفته بود و همه این ها نشان از کیفیت و قیمت مناسب این محصول نسبت به سایر برند های موجود در بازار دارد. چنانچه در پی هدفونی هستید که هم به صورت با سیم و هم به صورت بی سیم قابلیت استفاده داشته باشد، هدفون بلوتوث LEITU مدل L-3 را از دست ندهید. مدل L-3 به واسطه فناوری بلوتوث، کارت حافظه TF و جک 3.5 میلی متری با گوشی هوشمند شما ارتباط برقرار می کند. برد مفید آن 10 متر است و به یک باتری با کیفیت مجهز شده است. مدت زمان شارژ این هدست 2 ساعت به طول می انجامد که نتیجه آن قابلیت 6 ساعت مکالمه و 18 ساعت حالت استندبای است است.

همانطور که گفته شد این مدل قابلیت اتصال کارت حافظه TF را داری که به این صورت امکان گوش دادن به موسیقی حتی بدون نیاز به گوشی موبایل هم فراهم خواهد بود. این محصول از کیفیت مطلوبی برخوردار است. شرکت لیتو برای این مدل یک کابل AUX جهت گوش دادن به موسیقی و یک کابل microUSB جهت شارژ این هدفون تعبیه کرده است. باید خاطر نشان کنیم که این هدفون یکی از جمع و جور ترین هدفون های رو گوشی است. حتی افرادی که صورت کوچکی دارند به آسانی قادر به استفاده از این مدل هستند. یکی از ویژگی های این مدل میکروفونی است که داخل این هدفون قرارگرفته است. اگر زمانی که به گوشی متصل هستید کسی با شما تماس بگیرید به آسانی قادر هستید به مکالمه بپردازید. شما می توانید هدفون بی سیم مدل L-3 لیتو را از فروشگاه آنلاین انجمن گیگابلاگ با قیمت 402,550 تومان خریداری نمایید.

6. هندزفری بی سیم کلومن پلاس مدل FlyBuds

هندزفری بی سیم کلومن پلاس مدل FlyBuds که در هفته های اخیر مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته، برخلاف لیست هفته گذشته پربازدیدترین محصولات انجمن گیگابلاگ رده ششم را از آن خود کرده است. باید خاطر نشان کنیم که این محصول هفته گذشته در رده دوم لیست محبوب ترین ها قرار گرفته بود. برند کلومن پلاس زیر مجموعه ای از شرکت کلومن است که در این برند سعی شده که تمامی محصولات مطابق با استانداردهای جهانی تولید شوند. این ایرباد که طراحی منحصربه فردی دارد، مقدار قدرت بیس بالایی را به کاربران ارائه می کند. انتقال امواج بی سیم این ایرباد از طریق نسخه 5 فناوری بلوتوث صورت می گیرد و به فناوری حذف صدای محیطی (Noise Cancellation) بهبودیافته مجهز شده است. ایربادزهای بی سیم FlyBuds به مقدار 28 دسیبل سر و صدای محیط را با فناوری ANC شناسایی و لغو می نمایند. این ایرباد با 4 میکروفون (2 عدد در هر هدفون) باعث افزایش کیفیت صدا شده و فناوری پیشرفته کاهش نویز هوشمند صدای محیط را تا 96٪ کاهش می دهد. درباره باتری این هدفون بی سیم باید گفت که هر ایرباد با باتری داخلی با ظرفیت 70 میلی آمپر است که در مجموع ظرفیت باتری 140 میلی آمپرساعت را به ارمغان می آورند.

این ایرباد در حالت شارژ کامل توانایی پخش موسیقی و برقراری تماس را برای 8 تا 9 ساعت دارد. از طرف دیگر محفظه شارژ ایربادزها، یک باتری با ظرفیت 340 میلی آمپر ساعتی دارد. مدت زمان شارژ کیس شارژ 1.5 ساعت و ایربادها هم 1.5 ساعت است. این ایربادز از گواهی IPX5 پشتیبانی می کند و با داشتن پوشش نانو حتی در صورت عرق کردن پس از یک تمرین سخت، در برابر آب مقاومت می کند. شرکت کلومن پلاس یک LED بسیار کوچک روی هر کدام از ایربادها تعبیه کرده که نشان دهنده شرایط آن هاست. شما می توانید این هدفون بی سیم محبوب را بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت 1,650,000 تومان از فروشگاه اینترنتی انجمن گیگابلاگ خریداری نمایید.

7. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

پس از لیتو و کلومن پلاس، این بار نوبت به غول فناوری کره ای رسید تا با هدفون بی سیم مدل Galaxy Buds Pro رده هفتم محبوب ترین هدفون های بی سیم هفته را از آن خود کند. باید خاطر نشان کنیم که این مدل هفته قبل جایگاه ششک محبوب ترین هدفون های انجمن گیگابلاگ را به خود اختصاص داده بود اما این هفته با سقوطی یک پله ای در رتبه هفتم واقع شده است. سامسونگ تمامی اجزای هدفون را به صورت افقی در کنار هم قرار داده تا بتواند هدفون ها را به شکل ارگونومیک بسیار خاص و ویژه طراحی کند؛ به طوری که ارگونومی و راحتی در Galaxy Buds Pro حرف اول را می زند. درایورهای 11 میلی متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و تولید شده است. این هدفون از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 با پشتیبانی از پروفایل های A2DP و AVRCP، HFP بهره می برد. به این ترتیب، بدون نگرانی از قطع ارتباط هدفون با گوشی خود می توانید به موسیقی دلخواه خود گوش دهید یا به مکالمه بپردازید و از کیفیت بالای آن شگفت زده شوید. باید خاطر نشان کرد که هدفون Galaxy Buds Pro با شناسایی فرکانس های صوتی اطراف، می تواند مقدار نویز محیط را به حداقل برساند.

در قسمت خارجی هدفون یک واحد انتخاب صدا (Voice Pickup Unit) برای بهبود تشخیص صدای کاربر در هنگام مکالمه تعبیه شده است. هر کدام از گوشی های هدفون از یک باتری به ظرفیت 61 میلی آمپر مجهز شده است که برای پخش حداکثر 8 ساعت موسیقی کافی است. همراه با این هدفون ها یک کیس هم ارائه شده است که علاوه بر نگهداری از هدفون ها وظیفه شارژ آن ها را هم دارد. از دیگر ویژگی های میکروفون گلکسی بادز پرو می توان به قابلیت ضبط صدا از طریق آن ها در هنگام فیلم برداری اشاره کرد، این ویژگی برای کسانی که عادت دارند زیاد با گوشی خود ویدئو ضبط نمایند یا ویدیو بلاگ دارند، بسیار کاربردی است. همچنین استاندارد IPX7 یا ضد آب بودن آن باعث می شود که این هدفون برای ورزشکاران بسیار مجذوب نماینده باشد. در مجموع می توان گفت که هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro محصولی مجذوب نماینده، خوش ساخت و کاربردی است که با قابلیت های بسیار مجذوب نمایندهش قطعا تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. شما می توانید این محصول را ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت 2,830,000 تومان از فروشگاه آنلاین انجمن گیگابلاگ خریداری نمایید.

8. هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5

اگر در پی هدفون بی سیم جمع و جور هستید، TWS BTH-F9-5 یکی از بهترین گزینه های ممکن برای خرید شماست. مدل TWS BTH-F9-5 برخلاف هفته گذشته که در جایگاه هفتم لیست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم انجمن گیگابلاگ قرار داشت، این بار با سقوط یک پله ای در رده هشتم لیست این هفته ما واقع شده است. این مدل برخلاف ایرپاد به صورت کامل در گوشتان قرار می گیرد و به همراه یک عدد کیس چرمی زیبا جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و نگه داری در اختیار کاربران قرار می گیرد. اتصال این هدفون به گوشی از طریق بلوتوث امکان پذیر است. برای این محصول بلوتوث نسخه 5.0 تعبیه شده تا برقراری ارتباط کیفیت بالایی داشته باشد. اگر قصد دارید از این مدل بدون محفظه بهره ببرید، تا 4 ساعت این محصول قابلیت پخش موسیقی را به شما می دهد.

در صورت استفاده از محفظه شارژ این مقدار تا 12 ساعت افزایش می یابد. زمان مکالمه آن 4 الی 5 ساعت و زمان شارژ محفظه این هدفون 1.5 ساعت خواهد بود. باید خاطر نشان کنیم که محفظه شارژ این هدفون بی سیم مجهز به باتری قدرتمند 1200 میلی آمپر ساعتی است که تا ساعت ها می توانید از آن بهره ببرید یا به عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی بهره ببرید. همچنین این محفظه نشانگر LED زیبا برای نمایش مقدار شارژ محفظه و هریک از گوشی های هدفون دارد. این هدفون بی سیم 6 گرمی ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت 231,000 تومان برای خرید در فروشگاه انجمن گیگابلاگ موجود است.

9. هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

رده نهم لیست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم این هفته ما را هدفون بی سیم ردمی ایرداتس شیائومی، یک محصول با کیفیت با قیمتی بسیار مناسب از آن خود کرده است. باید خاطر نشان کنیم که این محصول در لیست هفته گذشته ما حضور داشته و این هفته نیز با استقبال کاربران فروشگاه انجمن گیگابلاگ در بین 10 هدفون بی سیم پربازدید قرار گرفته است. شیائومی، ایرداتس را به صورت خمیده و مستطیلی شکل طراحی کرده است. این ایربادز با زاویه 45 درجه داخل گوش قرار می گیرد. ایربادز شیائومی خیلی راحت روی گوش شما قرار میگیرد و حس بدی هم به شما منتقل نخواهد کرد. کنترلرهای بسیار محدودی برای این ایربادز در نظر گرفته شده است. روی هر ایربادز یک چراغ LED دیده می شود. این محصول شیائومی از گواهی IPX4 بهره می برد و این گواهی باعث شده که ردمی ایرداتس در برابر نفوذ قطرات آب مقاوم باشد. به دلیل ساختاری که برای این ایربادز در نظر گرفته شده، کیفیت صدا و مقدار بیس خوبی را خواهید شنید.

این ایربادز تا 10 متر فاصله از گوشی هم کار می کند و بیشتر از این فاصله سیگنال قطع می شود. روی ردمی ایرداتس میکروفن هم قرار گرفته است. میکروفن ها باعث شده اند که بتوانید جواب تماس های تلفنی خود را بدهید. در زمان پاسخ دادن به تماس ها، کیفیت صدای نسبتا خوبی از این محصول خواهید شنید. از آنجایی هم که برای این ایربادز از بلوتوث نسخه 5 استفاده شده، هماهنگی آن با دستگاه های مختلف بسیار سریع است. باید خاطر نشان کنیم که با یک بار شارژ نزدیک به چهار ساعت و نیم می توانید با این محصول موسیقی گوش کنید. تقریبا یک ساعت هم طول می کشد تا بتوانید این ایربادز را کامل شارژ کنید. هدفون بی سیم ردمی ایرداتس شیائومی با قیمت 719,000 تومان در فروشگاه انجمن گیگابلاگ برای خرید در دسترس کاربران واقع شده است.

10. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

محصولی دیگر از سامسونگ در لیست محبوب ترین و پربازدیدترین های این هفته ما واقع شده است. این مدل که هفته گذشته در جایگاه هشتم لیست محبوب ترین های هفته قرار گرفته بود، این بار با دو پله سقوط جایگاه دهمی این لیست را از آن خود کرده است. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live بدون شک یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید. سامسونگ برای Galaxy Buds Live شکل کاملا متفاوت لوبیایی را انتخاب کرده است. این طراحی به این دلیل بوده که مانند یک لوازم جانبی مد روز به نظر برسند و همچنین استفاده طولانی از آن ها راحت باشد. درایورهای 12 میلی متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و تولید شده است. این هدفون هم از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 با پشتیبانی از پروفایل های A2DP و AVRCP HFP بهره می برد. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live اولین ایرباد سامسونگ با قابلیت حذف فعال نویز ANC است و بدون شک بزرگ ترین ویژگی شاخص این محصول به شمار می رود. همچنین سامسونگ به این نوع ایربادها قابلیت ANC یا نویز کنسلینگ فعال را اضافه کرده است. قابلیت Swift Pair این محصول اجازه می دهد ایربادها با کامپیوترهای شخصی مجهز به ویندوز 10 یا بالاتر به راحتی متصل شوند.

در قسمت خارجی هدفون یک واحد انتخاب صدا (Voice Pickup Unit) برای بهبود تشخیص صدای کاربر در هنگام مکالمه تعبیه شده است. شرکت سامسونگ همچنین دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی برای این مدل در نظر گرفته است. هر کدام از گوشی های هدفون از یک باتری با ظرفیت 60 میلی آمپر مجهز شده که برای پخش حداکثر 8 ساعت موسیقی کافی است. همچنین باید خاطر نشان کرد که این محصول از شارژ بی سیم با استاندارد Qi پشتیبانی می کند. عمر باتری این هدفون سامسونگ در زمان فعال بودن ANC و غیرفعال بودن بیکسبی حداکثر 6 ساعت است و این مقدار با استفاده از محفظه شارژ به 21 ساعت هم می رسد. در مجموع می توان گفت که Galaxy Buds Live انتخابی خوبی برای کاربرانی است که به یک هدفون بی سیم راحت، باکیفیت و زیبا و با امکانات و عملکرد قدرتمند نیاز دارند. این محصول ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت 1,890,000 تومان در فروشگاه انجمن گیگابلاگ در دسترس شما واقع شده است.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (16 اسفند 1400)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (16 اسفند 1400)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید