اعلام پروتکل و شرایط تازه برای سفرهای هوایی

به گزارش انجمن گیگابلاگ، معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری پروتکل و شرایط نو را برای سفرهای هوایی خاطرنشان کرد.

اعلام پروتکل و شرایط تازه برای سفرهای هوایی

انجمن گیگابلاگ - حسن خوشخو سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری پروتکل ها و شرایط تازه برای سفرهای هوایی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده است را تشریح کرد.

خوشخو اظهار کرد: با توجه به شیوع سویه تازه ویروس کرونا به نام امیکرون و ورود به پیک ششم کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط و پروتکل های تازه بهداشتی را برای انجام سفرهای هوایی داخلی و خارجی ابلاغ کرد که از روز گذشته به همه ایرلاین ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه پروتکل های تازه بهداشتی لازم الاجرا هستند، اضافه نمود: بر این اساس ظرفیت پذیرش مسافر در پروازهای داخلی تا 60 درصد باید کاهش پیدا کند و همه مسافران و کروی پروازی به استفاده از ماسک در حین پرواز ملزم شدند که البته این پروتکل بیشتر تاکید بر اجرای همان پروتکل هایی است که تا امروز اجرا می شدند.

اعلام پروتکل و شرایط تازه برای سفرهای هوایی

کاهش ظرفیت پذیرش مسافر تا 60 درصد

خوشخو با بیان اینکه بر اساس آنچه ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ نموده، کاهش ظرفیت پذیرش مسافر تا 60 درصد تا دو هفته آینده اجرا خواهد شد، ادامه داد: داشتن کارت واکسن برای انجام پروازهای داخلی و خارجی الزامی است و همه مسافران باید هر دو دوز واکسن خود را دریافت نموده باشد در غیر این صورت بر اساس پروتکل های ابلاغیه برای اینکه بتوانند از این خدمات استفاده نمایند باید تست منفی پی سی آر ارائه دهند.

به گزارش ایسنا، سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بعلاوه در ابلاغیه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا آمده است انگلستان که پیش از این با توجه به شیوع ویروس کرونا در لیست کشورهای پرخطر قرار گرفته بود از این لیست خارج شده و ممنوعیت سفر برای آن برداشته شده است بنابراین پروازهای خارجی به و از انگلستان مانند دیگر کشورها با رعایت با پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

منبع: بیت ران

به "اعلام پروتکل و شرایط تازه برای سفرهای هوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام پروتکل و شرایط تازه برای سفرهای هوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید