امام زاده سید نورالدین علوی سپیدان ساماندهی می گردد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری فارس از ساماندهی امام زاده سید نورالدین علوی غازی شهرستان سپیدان اطلاع داد.

امام زاده سید نورالدین علوی سپیدان ساماندهی می گردد

محمد فرخ زاده گفت: در آنالیز آخرین شرایط پیشرفت پروژه بهسازی و بازسازی با ه یات امنای این امام زاده، مقرر شد مکاتبه ای با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اوقاف استان انجام گردد تا اعتباراتی برای اتمام پروژه نیمه کاره این محل زیارتی منظور گردد.

او گفت: بعلاوه مقرر شد از دو سالن این امام زاده برای برگزاری گردهمایی های مذهبی و فعالیت های مالی همانند خدمات اقامتی بهره گیری گردد.

معاون استاندار فارس گفت: می توان با ایجاد دفتر تسهیل گیری بافت های فرسوده و بافت های اطراف حرم های مطهر برای برطرف مسائل امام زاده یادشده اقداماتی انجام گردد و بتوان از منازل اطراف مجاور با اخذ مجوز ها و وام های لازم برای ایجاد خانه های بوم گردی و اقامت شبانه زائران استفاده گردد.

او گفت: موضوعات مربوط به فضای تجاری و ساختمان امام زاده طی صحبت با شهرداری سپیدان و فرماندار مورد آنالیز قرار گیرد تا از محل اعتبارات شورای برنامه ریزی مبلغی برای توسعه این امام زاده اختصاص یابد.

فرخ زاده با اشاره به ضرورت الگو برداری از مدیریت امامزادگان پیروز استان به وسیله هیات امنای سایر امام زادگان، گفت: مدیریت دو امامزاده اسماعیل فسا و آقام شهید فراشبند و طرح های خوبی که در این مکان ها صورت گرفته می تواند الگوی دیگر امامزادگان باشد.

انجمن گیگابلاگ فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "امام زاده سید نورالدین علوی سپیدان ساماندهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امام زاده سید نورالدین علوی سپیدان ساماندهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید