امروز؛ رگبار باران و رعد و برق در 9 استان ، بارش ها در این 3 استان شدید است ، پیش بینی آخر هفته بارانی برای برخی منطقه ها کشور

به گزارش انجمن گیگابلاگ، سازمان هواشناسیسازمان هواشناسیسازمان هواشناسیسازمان هواشناسیسازمان هواشناسیسازمان هواشناسیسازمان هواشناسی

امروز؛ رگبار باران و رعد و برق در 9 استان ، بارش ها در این 3 استان شدید است ، پیش بینی آخر هفته بارانی برای برخی منطقه ها کشور

به گزارش انجمن گیگابلاگ، سازمان هواشناسی کشور براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی بیان کرد که در نیمه شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ، اردبیل ، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و بعضی منطقه ها خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می گردد.

بعلاوه در بعضی نقاط دامنه های جنوبی البرز ابرناکی ، وزش باد شدید و رگبار پراکنده رخ می دهد. در شمال آذربایجان شرقی و اردبیل و بعلاوه گیلان بارش شدت خواهد داشت .

پنجشنبه بارش در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه خواهد داشت و در منطقه ها شمال غرب بارش پراکنده رخ خواهد داد.

آدینه در منطقه های از خراسان رضوی و خراسان جنوبی وزش باد شدید، ابرناکی ، گاهی رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می گردد و در نوار غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم می گردد.

شنبه و یکشنبه در غالب منطقه ها کشور آسمان صاف و آرام مستقر می گردد و در نیمه غربی کشور افزایش نسبی دما رخ می دهد. ضمناً ، ساعات بعدازظهر در بعضی نقاط آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی وزش باد و بارش پراکنده انتظار می رود.

لازم ذکر است طی 2 روز آینده در بعضی منطقه ها شمال غرب ، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق و بعلاوه در غرب و جنوب غرب و جنوب فارس و هرمزگان وزش باد نسبتا شدید، گاهی همراه با خیزش گردوخاک انتظار می رود و دریای خزر و خلیج فارس مواجند.

منبع: همشهری آنلاین

به "امروز؛ رگبار باران و رعد و برق در 9 استان ، بارش ها در این 3 استان شدید است ، پیش بینی آخر هفته بارانی برای برخی منطقه ها کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز؛ رگبار باران و رعد و برق در 9 استان ، بارش ها در این 3 استان شدید است ، پیش بینی آخر هفته بارانی برای برخی منطقه ها کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید