انتقاد سرگروه تیم ملی کاراته از موضع گیری رئیس فدراسیون بوکس

به گزارش انجمن گیگابلاگ، ذبیح الله پورشیب با اشاره به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون بوکس در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: به وسیله رسانه ها در جریان سخنان رئیس فدراسیون بوکس در خصوص کاراته قرار گرفتم، برایم مهم نیست که ایشان چه چیزی و بر چه اساسی در خصوص کاراته صحبت نموده است. مهم این است که من هدفم کسب افتخار برای ورزش ایران است و در هر میدانی برای رسیدن به این هدف سخت کوشش می کنم.

انتقاد سرگروه تیم ملی کاراته از موضع گیری رئیس فدراسیون بوکس

وی اضافه نمود: معتقدم به ایشان اطلاعات غلط داده اند و شاید هم بدون هیچ شناختی از کاراته صحبت نموده است. ولی به عنوان یک رئیس فدراسیون ورزشی و کسی که سکان دار بوکس شده نباید بدون اطلاعات و تحقیق در خصوص موضوعی اظهار نظر می کرد.

سرگروه تیم ملی کاراته ایران گفت: امیدوارم آقای ثوری پس از کمی آنالیز سخنان خود در خصوص کاراته را اصلاح نمایند. کاراته کاها هیچ وقت با نوع صبحت کردن خود صندلی و شأن دیگر رشته ها را زیر سوال نمی برند. برای تمام رشته های رزمی ارزش و احترام خاصی قائل هستیم و امیدواریم که در مسابقات مختلف پیروز باشند و بوکس هم نتایج خوبی در مسابقات جهانی و قاره ای کسب کند تا ما نیز به آنها افتخار کنیم.

پورشیب در خصوص واگذاری سالن شماره 9 مجموعه انقلاب به کاراته گفت: در سالهای قبل چندین بار برای ساخت خانه کلنگ زدند، ولی بعد از آن هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و ما همچنان خانه بدوشیم. امیدوارم سالنی که در اختیار گرفته، مناسب این رشته باشد. این می تواند یک گام مثبت برای ساخت خانه کاراته باشد.

سرگروه تیم ملی کاراته ادامه داد: پیگیری های رئیس فدراسیون جواب داد و با مساعدت رئیس کمیته ملی المپیک این سالن در اختیار قرار گرفته و امیدوارم این پیگیری ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم مانند سایر رشته های المپیکی مجموعه ای اختصاصی داشته باشیم.

سرگروه تیم ملی کاراته در سرانجام با اشاره به برنامه برنامه بازی های المپیک گفت: این روزها سخت مشغول تمرین هستم و زیاد به دنبال اخبار نیستم، تمرکزم روی تمرین و حفظ آمادگی بدنی است و نمی خواهم ذهنم درگیر مسائل غیر گردد. خوب اعلام برنامه مسابقات کاراته در بازی های المپیک می تواند یک خبر خوب و انگیزشی برای کاراته کاها باشد تا تمرینات خود را جدی تر دنبال نمایند.وظیفه من تمرین کردن است. طبق برنامه ای که برای خود تدوین نموده ام و تا آنجا که شرایط و امکانات اجازه دهد تمرینات خود را پیگیری می کنم تا بدنم افت نکند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتقاد سرگروه تیم ملی کاراته از موضع گیری رئیس فدراسیون بوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سرگروه تیم ملی کاراته از موضع گیری رئیس فدراسیون بوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید