بارش امروز بیشتر منطقه ها کشور را در بر می گیرد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز گستره بارش ها بیشتر منطقه ها کشور را در بر می گیرد و بجز سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان، در سایر منطقه ها کشور بارش پراکنده باران در ارتفاعات برف همراه با وزش باد شدید را خواهیم داشت.

بارش امروز بیشتر منطقه ها کشور را در بر می گیرد

به گزارش گروه مالی انجمن گیگابلاگ، فریبا گودرزی درباره شرایط آب و هوا گفت: شدت بارش ها امروز مربوط به منطقه ها شمال و شرق خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و ارتفاعات استان های تهران البرز و مازندران است.

کارشناس سازمان هوانشاسی اضافه کرد: امروز در استان های یزد، کرمان و خراسان جنوبی نیز بارش ها به شکل پراکنده خواهد بود و بارش ها روز شنبه به نوار شرقی کشور کشیده خواهد شد.

بر اساس اعلام کارشناس سازمان هواشناسی امروز در منطقه ها غرب و استان خوزستان، ایلام، بوشهر، کرمان، یزد، اصفهان، سمنان، خراسان شمالی و رضوی، اردبیل، استان مرکزی، قم و تهران وزش باد شدید خواهد داشت که در بعضی از منطقه ها سبب ریزش گرد و خاک می گردد.

گودرزی خاطرنشان کرد: آب های خلیج فارس آدینه، مواج است.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی بعضی منطقه ها آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، قزوین، سمنان، مازندران، گلستان، بوشهر، اصفهان و فارس بارش باران و برف، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید را خواهند داشت.

کارشناس سازمان هواشنایی ادامه داد: امروز هم چنین در بعضی منطقه ها زنجان، بوشهر، یزد، خراسان جنوبی، همدان، مرکزی، قم، گیلان، نیمه شرقی اصفهان، نیمه جنوبی خراسان رضوی، غرب کرمان و غرب هرمزگان بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بارش امروز بیشتر منطقه ها کشور را در بر می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش امروز بیشتر منطقه ها کشور را در بر می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید