بازگشایی پروازهای هواپیمایی ترکیش به ایران

به گزارش انجمن گیگابلاگ، پروازهای هواپیمایی ترکیش به ایران از ابتدای سپتامبر آغاز خواهد شد

هواپیمایی ترکیش، شرکت هواپیمایی حامل پرچم ترکیه از بازگشت خود به آسمان ایران خبر داد. بنا بر اخبار رسمی، پروازهای هواپیمایی ترکیش به ایران از ابتدای ماه سپتامبر آغاز خواهد شد. این شرکت هواپیمایی در جدیدترین برنامه پروازی خود خاطرنشان کرد که از ابتدای سپتامبر پروازهای خود را به شهرهای تهران، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان از سر خواهد گرفت.

بازگشایی پروازهای هواپیمایی ترکیش به ایران

طبق اعلام رسمی هواپیمایی ترکیش این ایرلاین طی مذاکراتی که با مقامات بهداشتی ملی و بین المللی داشته است، پروازهای خود را با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و با استاندارهای ایمنی بالا به بسیاری از مقاصد داخلی و بین المللی از سر خواهد گرفت.

بر این اساس برنامه پروازی هواپیمایی ترکیش به ایران به صورت زیر خواهد بود:

پروازهای هواپیمایی ترکیش به تهران

بر اساس آخرین برنامه پروازی منتشر شده از جانب هواپیمایی ترکیش، این شرکت هواپیمایی از یکم سپتامبر 2020 برابر با 11 شهریور 99 هر هفته 21 پرواز به مقصد تهران خواهد داشت.

پروازهای هواپیمایی ترکیش به مشهد

بر اساس آخرین برنامه پروازی منتشر شده از جانب هواپیمایی ترکیش، این شرکت هواپیمایی از 5 سپتامبر 2020 برابر با 15 شهریور 99 هر هفته 2 پرواز به مقصد مشهد خواهد داشت.

پروازهای هواپیمایی ترکیش به اصفهان

بر اساس آخرین برنامه پروازی منتشر شده از جانب هواپیمایی ترکیش، این شرکت هواپیمایی از 5 سپتامبر 2020 برابر با 15 شهریور 99 هر هفته 2 پرواز به مقصد اصفهان خواهد داشت.

پروازهای هواپیمایی ترکیش به شیراز

بر اساس آخرین برنامه پروازی منتشر شده از جانب هواپیمایی ترکیش، این شرکت هواپیمایی از یکم سپتامبر 2020 برابر با 11 شهریور 99 هر هفته 4 پرواز به مقصد شیراز خواهد داشت.

پروازهای هواپیمایی ترکیش به تبریز

بر اساس آخرین برنامه پروازی منتشر شده از جانب هواپیمایی ترکیش، این شرکت هواپیمایی از یکم سپتامبر 2020 برابر با 11 شهریور 99 هر هفته 4 پرواز به مقصد تبریز خواهد داشت.

لازم به ذکر است این شرکت هواپیمایی پیشتر نیز برنامه های پروازی خود به ایران را اعلام کرده بود، اما با توجه به شرایط موجود پروازهای خود را کنسل نمود. امید است اینبار پروازهای هواپیمایی ترکیش به ایران اجرایی شود و با تداوم پروازهای این شرکت هواپیمایی، مسافران نیز برای سفر گزینه های بیشتری در اختیار داشته باشند.

منبع: فلای تودی

به "بازگشایی پروازهای هواپیمایی ترکیش به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی پروازهای هواپیمایی ترکیش به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید