بازگشت بولتن به فضای مجازی ، کاخ سفید توییتر من را گروگان گرفته بود

به گزارش انجمن گیگابلاگ، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا کاخ سفید را متهم کرد که حساب کاربری او را در شبکه اجتماعی توییتر برای شش هفته گروگان گرفته بود.

بازگشت بولتن به فضای مجازی ، کاخ سفید توییتر من را گروگان گرفته بود

به گزارش انجمن گیگابلاگ به نقل از واشنگتن پست، جان بولتن که تا همین اواخر مشاور امنیت ملی دانلد ترامپ بود، در بازگشت به حساب کاربری شخصی خود در توییتر ادعا کرد مقام های کاخ سفید احتمالا از افشاگری های او نگران بوده و به همین دلیل بیش از شش هفته مانع دسترسی اش به توییتر شده اند تا نگذارند اطلاعات را با دنبال کنندگان حسابش در میان بگذارد.

بولتن بدون اشاره به نقش خود در استیضاح احتمالی رئیس جمهوری آمریکا در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ما حساب کاربری مان را آزاد کردیم؛ حسابی که پس از کناره گیری من از سمت مشاور امنیت ملی ناجوانمردانه مسدود شده بود. شاید از ترس افشای اطلاعات، کاخ سفید اجازه نمی داد به حسابم دسترسی داشته باشم. به آنها که فکر می کردند من پنهان شده ام، متاسفم که ناامیدتان می کنم.

یکی از مقام های ارشد کاخ سفید که نخواست نامش فاش گردد، ادعای مشاور پیشن امنیت ملی را رد کرد و گفت: کاخ سفید هرگز جلوی دسترسی آقای بولتن را به حساب شخصی اش نگرفته و ابزار آن را هم نداشته است. خود ترامپ هم در گفتگوی 55 دقیقه ای با برنامه فاکس و دوستان گفت: نه، من چنین کاری نکرده ام. روابط من با بولتن خوب بود و فقط در چند مورد اختلاف نظر داشتیم. من جلوی دسترسی او را به توییتر نگرفته ام.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازگشت بولتن به فضای مجازی ، کاخ سفید توییتر من را گروگان گرفته بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت بولتن به فضای مجازی ، کاخ سفید توییتر من را گروگان گرفته بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید