برترین زمان رزرو تور توکیو ، تور اروپا و تور بالی از نوید گشت

به گزارش انجمن گیگابلاگ، توکیو به عنوان مرکز سیاسی، فرهنگی و مالی کشور ژاپن شناخته می گردد. این شهر به عنوان مدرن ترین و پیشرفته ترین شهرهای جهان به شمار می رود. توکیو از نظر جاذبه های گردشگری که هر یک به تنهایی زیبایی منحصر به فرد خود را دارد بسیار غنی می باشد. مکان های تفریحی مختلف در کنار امکانات فوق پیشرفته، دریا، کوه، منظره ها طبیعی چشم نواز و مراکز خرید مدرن همگی بر مجذوب کننده این مکان افزوده و باعث جذب افراد به تور توکیو می گردد. اگر چه تور اروپا و تور بالی نیز این ویژگی ها به دور نیستیند. گردشگران زیادی همیشه از سراسر جهان به سمت این شهر حیرت انگیز کشیده می شوند. تور توکیو برترین فرصت جهت بازدید از جاذبه های بی نظیر آن خواهد بود. در ادمه به آنالیز برترین زمان رزرو تورهای توکیو ، تور اروپا و تور بالی با نوید گشت می پردازیم.

برترین زمان رزرو تور توکیو ، تور اروپا و تور بالی از نوید گشت

غذاهای معروف توکیو

سه غذای معروف ژاپنی سوشی، سوکیاکی و تمپورا می باشند که در دنیا بسیار محبوب و شناخنه شده است که همیشه هواداران زیادی دارند. ولی غذاهای معروف ژاپنی تنها در این 3 غذا خلاصه نمی شود. زیرا غذاهای ژاپنی متنوع زیادی دارند و از نام و رسم در رستوران های شیک دنیا برخوردار می باشند. بنابراین در صورتی که مسافر این کشور هستید تست این غذاهای لذیذ را در تور توکیو هرگز از دست ندهید. سوشی ، تمپورا ، سوکیاکی ، رامن ، برنج کاری ، کاراگه ، یاکیتوری ، یاکینیکو ، ساشیمی و روباتایاکی به عنوان معروف ترین غذاهای این منطقه می باشد که توصیه می شود تجربه کنید.

تور اروپا

قاره اروپا حدود 10 میلیون کیلومتر مربع مساحت دارد که حدودا بیش از 730 میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده است. این قاره در نیم کره شمالی قرار دراد که بعد از اقیانوسیه به عنوان دومین قاره کوچک دنیا شناخته می شود. اروپا بعلاوه به علت قرار گرفتن در منطقه معتدل شمالی به قاره سبز معروف می باشد و کشورهای آن معمولا دارای طبیعت زیبایی می باشند.آب و هوای این قاره به علت موقعیت جغرافیایی آن، معمولا معتدل خواهد بود. ضمن اینکه کشورهای حوزه اسکاندیناوی همانند سوئد، نروژ و دانمارک به علت قرار گیری در قسمت شمالی اروپا و نزدیکی به قطب شمال، آب و هوای سردسیری می توانند از نظر اقلیمی تا حد زیادی با سایر کشورهای اروپایی متفاوت باشند. باور عموم بر این بوده که تمامی کشورهای اروپا عضو شنگن و یا عضو اتحادیه اروپا می باشند که این موضوع اشتباه می باشد. بهتر است قبل از تجربه تور اروپا در این رابطه تحقیق کنید و در مورد اخذ ویزای شنگن اقدام نمایید.

شرایط تور اروپا چیست؟

می توانید ویزای شینگن را از همه کشور هایی که در اتحادیه اروپا قرار می گیرند دریافت نمایید ولی این کشور ها هر کدام بنا به رابطه های سیاسی با ایران و اهداف خود نسبت به صنعت گردشگری، شرایط مختلفی را در پیش می گیرند. مثلا کشورها همانند پرتغال در حال حاضر در ایران خدمات کنسولی ارائه نمی دهد و برخی کشور ها همانند اسپانیا، برای اعطای ویزای توریستی سخت گیری های بیشتری دارند؛ با وجود دریافت ویزای شینگن از هر کدام از کشور ها، می توانید در بازه ای که ویزای شما اعتبار دارد به سایر کشور های حوزه شینگن نیز سفر کنید.

قیمت تور اروپا و تورهای مقرون به صرفه!

اگر از جمله افرادی هستید که در پی تور اروپا مقرون به صرفه می باشید ضروری است بدانید تمامی خدمات یک تور را با تورهای مشابه مقایسه کنید. برای اجرای تورهای مقرون به صرفه تبلیغات فراوانی صورت می گیرد ولی وقتی به خدمات آن توجه می شود، متوجه خواهید شد که پکیج سفر شما شامل مقرون به صرفهترین پرواز (ساعت پروازی نامناسب و ترانزیت طولانی مدت)، هتل هایی با درجه ستاره پایین و بدون هیچ گونه گشت و ورودیه می باشد بنابراین توصیه می شود هزینه ارازن را فدای ثبت خاطرات بد و بی کیفیت در فکر خود نکنید.

قیمت تور بالی

بالی به عنوان یکی از شهر های توریستی اندونزی معرفی می شود که در میان گردشگران تور بالی هواداران زیادی دارد. مهم ترین علت انتخاب تور بالی جاذبه ها و مکان های دیدنی بالی می باشند. بالی جزیره کوچکی در بزرگترین مجمع الجزایر دنیا ، اندونزی می باشد. این جزیره دو اقیانوس آرام و هند را به هم پیوند می دهد و در نهایت این وصلت، از آب و هوای بسیار متفاوتی ببرخوردار می باشد که همانند جزایر دیگر اندونزی، دنیای مخصوص به خودش را دارد. دنیایی که این نام این جزیره را در لیست بهترین مقاصد توریستی دنیا قرار می دهد. این جزیره جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارد که قریب به اتفاق ساکنان آن اهل اندونزی می باشند ولی در سال های اخیر به علت رشدی فراوان در صنعت گردشگری، بسیاری از استرالیا و اروپا هم به این جزیره مهاجرت و در بالی کار و زندگی می کنند.

مجموعه نوید گشت از مارکز معتبر برای ارائه تور های باکیفیت و مناسب می باشد. این آژانس با استفاده از اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری و اعتقاد به مشتری همیشه در کوشش است خدمات خود را به نحو احسنت به مشتریان گرامی ارائه کند. صدور و فروش بلیط های داخلی و خارجی صدور و فروش بلیط پروازهای داخلی کشورها تورهای داخلی و خارجی ، رزرواسیون هتل در داخل و خارج از ایران صدور بیمه نامه های مسافرتی از جمله و تورهای یک و دو روزه طبیعت گردی اخذ ویزای کشورهای مختلف خدماتی است که به وسیله این مجموعه ارائه می شود. گفتنی است می توانید با مراجعه به وب سایت navidgasht.com خدمات و در رابطه با تور اطلاعات جامعی را به صورت غیر حضوری کسب نمایید.

منبع: فوت و فن

به "برترین زمان رزرو تور توکیو ، تور اروپا و تور بالی از نوید گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان رزرو تور توکیو ، تور اروپا و تور بالی از نوید گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید