به این 7 علت باید به مالدیو سفر کنیم!

به گزارش انجمن گیگابلاگ، هزار جزیره مالدیو فقط به علت موقعیت جغرافیایی اش مسافران را به آن جا نمی کشاند، مهم ترین دلایلی که به مالدیو سفر می کنیم را اینجا بخوانید.

به این 7 علت باید به مالدیو سفر کنیم!

همواره انگیزه ای ما را به مقصدی می کشاند، این انگیزه می تواند تفریحات و امکانات مقصد باشد یا جاذبه های طبیعی و فرهنگی آن. همین که درباره سفر به مالدیو صحبت می گردد دریا و ساحل را به یادمان می آورد، اما دلایل دیگری هم برای رفتن به مالدیو هست؟

1- ریزورت ها؛ یک هتل یک جزیره

شاید کسانی دوست داشته باشند یک ساحل اختصاصی داشته باشند یا جایی متفاوت از بقیه هتل ها اقامت نمایند، اگر جزو این دسته از افراد هستید خوب است بدانید مالدیو برترین ریزورت های جهان را دارد. گذراندن تعطیلات در ریزورت های لوکسی که کل مساحت یک جزیره را دربر می گیرند تجریه ای بی نظیر خواهد بود.

ریزورت ها اقامت گاه هایی هستند که انواع امکانات و تسهیلات اقامتی را فضاهای وسیعی به مسافران ارائه می دهند.

2- هواپیمای دریایی و عکاسی

یکی از راه های حمل و نقل در مالدیو برای سفر داخلی از جزیره ای به جزیره دیگر خصوصا به ریزورت ها، استفاده از هواپیماهای دریایی است! هواپیماهایی که می توانند روی آب پرواز نمایند و فرود آیند. یکی از لذت های مسافران مالدیو سوار شدن بر این هواپیماها و عکاسی از بالاست! تماشا کشور هزار تکه از بالا و عکاسی از زاویه دید پرنده یکی از هیجان انگیزترین فعالیت های تفریحی است.

پرواز بر فراز اقیانوس هند و عکاسی

بالاتر از ابرها، جزایر مالدیو را ببینید

3- زندگی در آب

اگر عاشق ورزش های آبی هستید و از در دریا بودن لذت می برید، مالدیو مقصد رویایی شما خواهد بود! هر لحظه می توانید انواع ورزش های آبی از جمله جت اسکی و شنا را انجام دهید! اگر علاقه ای به آب ندارید هرگز مالدیو را انتخاب نکنید.

هیجان موج سواری بین جزیره ها

موج های اقیانوس هند از شما استبال می نمایند

4- جهانی زیر آب

زیر اقیانوس چه می گذرد؟ چه جانورانی در اقیانوس هند زندگی می نمایند و چه گیاهان و سنگ هایی زیر آب می توان دید؟ غواصی و اسنورکلینگ پاسخ این سوالات را می دهد، برای تماشا زیبایی های زیر آب، مالدیو به علت زیاد بودن مساحت بخش های آبی انتخاب می گردد.

لحظه های تازه و شگفت را زیر آب بگذرانید

با ساکنان اقیانوس از نزدیک آشنا شوید.

5- سفر تا جهانی کوسه ها و کوسه نهنگ ها

کوسه نهنگ ها از زیباترین حیوانات دریایی هستند، این حیوانات دندان های کوچکی دارند و از ماهی های بسیار کوچک تغذیه می نمایند. همین که کوسه نهنگ ها با سرعت کمی شنا می نمایند و برای انسان ها کاملا بی خطر هستند می توان نزدیکشان شد و کنار بزرگ ترین جانور دریایی شنا کرد!

فراموش کردن ترس از خورده شدن و دوستی با کوسه ها یکی از تجربه هایی است که در سفر به مالدیو کسب می کنید!

6- رمانتیک ترین مقصد

بسیاری از زوج ها حتی هنرمندان معروف جهان مالدیو را برای سفر خاص خود انتخاب می نمایند، زیبایی های مالدیو، امکانات هتل ها و سواحل مرجانی رمانتیک ترین سفر را برایتان رقم خواهد زد. اگر دوست دارید به یک مکان آرام و خلوت اما پر از هیجان و تماشای های تازه بروید، مالدیو آن جاییست که باید به آم سفر کنید.

سفر دونفره تان را متفاوت کنید.

7- با جزیره ها خداحافظی کنید!

با توجه به کم ارتفاع بودن مالدیو و بالا رفتن آب اقیانوس پیش بینی می گردد این جزایر تا چند سال آینده زیر آب رفته و محو شوند، تصور کنید جایی را روی کره زمین می بینید که دیگر اثری از آن باقی نخواهد ماند! همین احساس کافی است تا کنجکاوی ما را به این جزایر بکشاند.

قبل از اینکه این زیبایی ها از بین بروند به مالدیو سفر کنید.

برای تماشای زیبایی های مالدیو در تور مالدیو با انجمن گیگابلاگ همسفر شوید.

تهیه و تدوین: تحریریه انجمن گیگابلاگ

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "به این 7 علت باید به مالدیو سفر کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به این 7 علت باید به مالدیو سفر کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید