تزریق 85 درصدی دز اول واکسن کرونا در گلستان، فوت 4 بیمار کرونایی طی یک هفته

به گزارش انجمن گیگابلاگ، استاندار گلستان گفت: تا به امروز 85درصد واجدین شرایط در گلستان حداقل یک دز واکسن را دریافت نموده اند.

تزریق 85 درصدی دز اول واکسن کرونا در گلستان، فوت 4 بیمار کرونایی طی یک هفته

به گزارش انجمن گیگابلاگ از گرگان، زنگانه استاندار گلستان در هفتاد و هشتمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: تا کنون 85 درصد واجدین شرایط در گلستان حداقل یک دز واکسن را دریافت نموده اند و از ظرفیت رسانه ها، علما، معتمدین و ریش سفیدان تقاضا داریم در ترغیب 15 درصد به جای مانده همکاری لازم را داشته باشند.

او ادامه داد: برنامه های ترویجی رسانه ای با کوشش های صدا و سیما و فرهنگ و ارشاد اسلامی تاثیر بسزایی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق واکسن داشته و باید با شدت بیشتری ادامه یابد.

زنگانه گفت:تشدید نظارت ها در بازار و اماکن عمومی باید ادامه داشته باشد و با متخلفین بر اساس قانون برخورد گردد.

او گفت: شهرستان هایی که اندازه واکسیناسیون آن ها پایین است باید با همکاری فرمانداری و مرکز بهداشت و با استفاده از راه حل های مختلف سطح واکسن زدن افزایش دهند تا بتوانیم هرچه زودتر به هدف مشخص شده یعنی رتبه اول واکسیناسیون دست یابیم.

او گفت:در حال حاضر شهرستان های گرگان و علی آباد کتول در شرایط زرد و باقی شهرستان های استان در شرایط آبی هستند.

استاندار گلستان گفت: تعداد 193 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 44 بیمار در icu بستری و 14 بیمار از دستگاه ونتیلاتور استفاده می نمایند و در کل هفته گذشته نیز شاهد 4 فوتی در استان بودیم.

او گفت:تا کنون بیش از 2 میلیون و 174 هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است که بیش از یک میلیون و 243 هزار نفر دُز اول را دریافت نموده اند و بیش از 926 هزار شهروند هر دو دُز را تزریق کردند یعنی 85 درصد دز اول و 64 درصد دو دز را دریافت نموده اند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تزریق 85 درصدی دز اول واکسن کرونا در گلستان، فوت 4 بیمار کرونایی طی یک هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق 85 درصدی دز اول واکسن کرونا در گلستان، فوت 4 بیمار کرونایی طی یک هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید