تصمیم مهم درویش در پاسخ به بی تفاوتی یحیی ، اقدام فوری مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش انجمن گیگابلاگ، رضا درویش بعد از اطمینان پیدا کردن از ادامه حضورش در باشگاه پرسپولیس در پی این است تا هرچه زودتر با یحیی ارتباط برقرار نموده و در جریان تصمیم نهایی این مربی قرار بگیرد.

تصمیم مهم درویش در پاسخ به بی تفاوتی یحیی ، اقدام فوری مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش انجمن گیگابلاگ سرمربی پرسپولیس بعد از قهرمانی تیمش در جام حذفی در یک اظهارنظری گفت که ممکن است نخواهد به کارش در این تیم ادامه داده و تا نیم فصل استراحت کند. او بعد از این اظهارنظر راهی تعطیلات شده و تماسی هم با باشگاه پرسپولیس نداشته است. مساله ای که باعث شده شایعاتی را در این باشگاه مبنی بر جدی بودن تصمیم یحیی به وجود بیاورد، از این جهت که یحیی مربی آینده نگری است و در سال های اخیر همیشه قبل از آغاز فصل جابجایی برنامه های خود را طرح ریزی و تحویل باشگاه می داد. اما در شرایط فعلی که تیم های رقیب پرسپولیس فعالیت های جابجاییی خود را آغاز نموده اند، یحیی راهی تعطیلات شده و به نوعی بی تفاوت نشان داده است. این پالس های منفی از سوی یحیی در خصوص آینده اش در پرسپولیس احتمال جدایی او را از این تیم قوت بخشیده است. حتی نزدیکان این مربی هم اعتقاد دارند که یحیی قصد استراحت کردن دارد و تصمیمش در این زمینه جدی است.

درویش منتظر فهرست یحیی نمی ماند

رضا درویش بعد از اطمینان پیدا کردن از ادامه حضورش در باشگاه پرسپولیس در پی این است تا هرچه زودتر با یحیی ارتباط برقرار نموده و در جریان تصمیم نهایی این مربی قرار بگیرد. اگر او به هر علت نتواند با یحیی ارتباط گرفته یا مذاکراتش به نتیجه نرسد، بیکار ننشسته و برای تمدید قرارداد بازیکنان آزاد تیمش اقدام خواهد نمود. نفراتی مثل گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سعید صادقی، عیسی آل کثیر و امید عالیشاه در اولویت مدیریت باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد هستند. از آنجا که بعضی از تیم های رقیب در پی وسوسه کردن این نفرات برای جذب آنها هستند، باشگاه پرسپولیس می خواهد زودتر تکلیف آنها را تعیین کند. در راستای این مذاکرات حتی اگر هم هر یک از این نفرات تصمیم به جدایی گرفته باشند، باشگاه در جریان این مساله قرار خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصمیم مهم درویش در پاسخ به بی تفاوتی یحیی ، اقدام فوری مدیرعامل پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مهم درویش در پاسخ به بی تفاوتی یحیی ، اقدام فوری مدیرعامل پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید