تهران، شهر همواره بیدار (بخش اول)

به گزارش انجمن گیگابلاگ، شب همواره برای ما یادآور آرامش در خانه و استراحت و گذراندن وقت در کنار خانواده و دوستان است. یکی از نکات جالبی که باعث زیباتر دیده شدن شهرها در شب می گردد این است که به دلیل تاریکی هوا و نورپردازی ساختمان ها در شب معایب بصری معماری شهری کمتر به چشم می آید. در تهران هم به غیر از ساختمان های مسکونی و خصوصی که به وسیله مردم و شرکت ها به سیستم های نورپزدازی مجهز شده اند، شهرداری تهران و سازمان زیباسازی چند سالی است که با نورپردازی نمادها و معابر شهر با لامپ های LED و سیستم های کنترل نور، جلوه زیبایی به معابر شهر در شب داده است.با هم گشتی در شهر تهران بزنیم و از زیبایی آن در شب لذت ببریم.

تهران، شهر همواره بیدار (بخش اول)

نمای زیبای برج میلاد و ساختمان های شهرک غرب تهران، که این تصویر می تواند نماد زیبایی از شهر تهران و زندگی آپارتمانی مردم آن باشد.

مجموعه برج میلاد یکی از مقاصد گردشگری بسیار زیبا و مفرح به خصوص در شبهای بهار و تابستان است که در گزارشی جداگانه به آن خواهیم پرداخت.

هرچه به برج میلاد نزدیکتر می شویم بیشتر تحت تاثیر زیبایی آن به خصوص در شب قرار می گیریم.

نماد قدیمی و بسیار زیبای شهر تهران یعنی برج آزادی هم در شب جلوه بسیار زیبایی دارد.

نورپردازی با LED باعث شده تا امکان خلاقیت در کارها بیشتر و ارزان گردد.

بزرگراه نواب در طول شبانه روز یکی از پر ترددترین محورهای تهران است.

بازار مبل ایران و ساختمان های تجاری اطراف آن با معماری خاص و نورپردازی زیبا در شب بسیار و پر رفت و آمد زیبا هستند.

مجتمع چارسو با توجه به اینکه یکی از مراکز اصلی خرید و فروش تلفن همراه و لوازم خانگی در تهران است و بعلاوه پردیس سینمایی چارسو و فودکورت و امکانات رفاهی مناسب و به روزی را در خود جای داده در ساعات اولیه شب به مقصد گردشگری پر رفت و آمدی تبدیل شده است.

شرکت کردن در رویدادها و بازدید از گالری های هنری معمولا در ساعات پایانی روز و آغازین شب انجام می گردد و این مکان ها را بسیار پر رفت و آمد می نماید. نظر شما درباره زیبایی های شهر در شب چیست؟ در محل زندگی شما نورپردازی چه نماد یا ساختمانی توجه شما را به خود جلب نموده است؟ نظرات خود را با انجمن گیگابلاگ و خوانندگان در میان بگذارید.

منبع: کجارو

به "تهران، شهر همواره بیدار (بخش اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران، شهر همواره بیدار (بخش اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید