توصیه خلبان ، اگر از پرواز با هواپیما می ترسید در این قسمت بنشینید

به گزارش انجمن گیگابلاگ، جیمی نیکلسون خلبان خطوط هوایی در کلیپی وایرال شده در تیک تاک نکاتی را برای مسافرانی که از تلاطم و آشفتگی حین پرواز در هواپیما نفرت دارند با کاربران آن رسانه اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

توصیه خلبان ، اگر از پرواز با هواپیما می ترسید در این قسمت بنشینید

به گزارش انجمن گیگابلاگ به نقل از نیوزویک، نیکلسون در این کلیپ می گوید: اگر می پرسید در کدام بخش هواپیما می توان نشست تا تلاطم کم تری را تجربه کرد به شما می گویم اگر در قسمت جلویی هواپیما بنشینید تلاطم کم تری را تجربه خواهید کرد اما اگر در بخش عقب بنشینید شرایط قدری ناهموارتر خواهد بود.

او در ادامه اشاره می نماید مسافرانی که از پرواز می ترسند یا در هنگام تجربه تلاطم احساس بدی به آنان دست می دهد باید در بخش جلویی هواپیما بنشینند. تلاطم یکی از دلایل ترس افراد از پرواز است. طبق نتیجه مطالعه ای اجرا شده که در 2021 میلادی در نشریه Frontiers in Psychology منتشر شد این ترس در بین 10 تا 40 درصد از دنیا صنعتی شایع است.

چه چیزی باعث آشفتگی در طول پرواز می گردد؟

اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده (FAA) تلاطم را این گونه تعریف می نماید: حرکت هوایی که معمولا قابل مشاهده نیست و اغلب به طور غیرمنتظره رخ می دهد. اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده اشاره می نماید که تلاطم می تواند به وسیله شرایط مختلف از جمله فشار اتمسفر، جریان های جت، هوای اطراف کوه ها، جبهه های هوای سرد یا گرم یا رعد و برق ایجاد گردد. با این وجود، تلاطم حتی زمانی که آسمان صاف به نظر می رسد ممکن است رخ دهد.

این نهاد فدرال می افزاید: در حالی که تلاطم طبیعی است و اغلب اتفاق می افتد می تواند خطرناک باشد. ناهموار شدن شرایط بر اساس آن می تواند سبب گردد مسافرانی که کمربند ایمنی خود را نبسته اند بدون هشدار از صندلی های خود پرتاب شوند. مسافران به راحتی می توانند با بستن کمربند ایمنی شان همواره از صدمات ناشی از تلاطم غیرمنتظره جلوگیری نمایند.

نیکلسون با چرخاندن قسمت عقب گربه ای که برای نمیاش در دست داشت در آن ویدئو گفت: قسمت عقب هواپیما بیش از بخش جلویی می چرخد. بنابراین، اگر از پرواز می ترسید یا در هنگام تجربه تلاطم احساس ناخوشی می کنید در جلوی هواپیما بنشینید. کسانی که در طول پرواز احساس بیماری یا ناخوشی می نمایند باید در پی یک مرجع بصری باشند. به بیرون از پنجره نگاه کنید و به افق خیره شوید امیدوارم که به شما نیز یاری کند.

نیکلسون اضافه کرد: به یاد داشته باشید هواپیما قرار نیست از آسمان سقوط کند. همه شما در شرایط خوبی واقع شده است. تلاطم صرفا یک پدیده آزاردهنده است، اما امیدوارم تنها چند دقیقه دوام بیاورد.

با این وجود، بعضی از کاربران توصیه آن خلبان را صرفا تبلیغ او برای بخش فرست کلس هواپیا قلمداد کردند. کاربری به نام جاستین پرسید:آیا این یک تبلیغ برای بخش فرست کلس است؟ نیکول کاربر دیگری نوشت: سپاسگزارم، از این کلیپ استفاده می کنم تا بتوانم نامزدم را متقاعد کنم که باید همواره صندلی در بخش فرست کلس خریداری کنیم.

کاربر دیگری نوشت: بسیار خب، به علت ترس از تلاطم درخواست ارتقاء شغلی خواهم کرد تا عایدی بیش تری برای خرید بلیت در فرست کلس داشته باشم.

منبع: فرارو

به "توصیه خلبان ، اگر از پرواز با هواپیما می ترسید در این قسمت بنشینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه خلبان ، اگر از پرواز با هواپیما می ترسید در این قسمت بنشینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید