ثروت دیوید بکهام چقدر است؟

به گزارش انجمن گیگابلاگ، بازیکن سابق منچستریونایتد و رئال مادرید روز گذشته 48 ساله شد. دیوید بکام یکی از ثروتمندترین بازیکنان بازنشسته دنیا است که به همراه همسرش ویکتوریا، یکی از ثروتمندترین زوج هاست. شماره هفت تیم ملی انگلیس نه تنها در فوتبال دنیا توانست به یکی از برترین های نسل خود تبدیل شود، بلکه در خارج از مستطیل سبز نیز همیشه سرآمد بود. حضور مداوم بکام در تبلیغات تلویزیونی و مراسم های بین المللی در طول سالیان مداوم نکته جالب توجه دوران بازی او محسوب می شود؛ به طوری که درآمد جالب توجهی در زمان بازی داشت و حتی الان که بازنشسته شده است نیز در کانون تبلیغات قرار گرفته است.

ثروت دیوید بکهام چقدر است؟

از زمانی که دیوید بکام اولین بازی خود را دو دهه پیش برای منچستریونایتد انجام داد، این بازیکن انگلیسی توانست تا جایی رشد کند که نه تنها به یکی از بزرگ ترین فوتبافهرست ها که به یکی از بزرگ ترین ورزشکاران نسل خود تبدیل شود. انجام 115 بازی ملی برای تیم ملی انگلیس و کسب قهرمانی در چهار کشور مختلف تنها از یک بریتانیایی برمی آید و آن هم دیوید بکام است.

ثروت بکام

دیوید بکام در شش فصل آخر حضورش در MLS با لس آنجلس گلکسی، 255 میلیون دلار به دست آورد. با این حال، پس از بازنشستگی درآمدزایی این ورزشکار انگلیسی ادامه یافت. به طور مثال اکتبر 2021، بکام قراردادی 10 ساله امضا کرد که سالانه 21 میلیون دلار به او دستمزد می دهد تا سفیر گردشگری قطر باشد؛ چیزی که به دلیل سابقه این کشور در زمینه حقوق بشر مورد انتقاد شدید بسیاری از طرفدارانش قرار گرفت.

به نوشته پورتال Celebrity Net Worth که همان طور که از نامش پیداست، بر ثروت افراد مشهور تمرکز دارد، بکام دارای ثروت 450 میلیون دلاری است که سومین نفر در فهرست ثروتمندترین بازیکنان فوتبال است. فقط پایین تر از فائق بلقیه و هم سطح با کریستیانو رونالدو.

دارایی بکام

این زوج دارای یک خانه چهار میلیون دلاری در جنوب فرانسه و همچنین یک عمارت در غرب لندن هستند که در سال 2013 آن را به قیمت 41 میلیون دلار خریدند. در سال 2016، آنها یک دهکده روستایی را با قیمت حدود هشت میلیون دلار خریدند.

این زوج برای اقامت خود در میامی، صاحب یک پنت هاوس 24 میلیون دلاری هستند که امکاناتی باورنکردنی برای مهمانان دارد.

بکام در میان اعداد

منچستریونایتد : 394 بازی، 85 گل

پرستون (قرضی): پنج بازی، دو گل

رئال مادرید: 115 بازی، 20 گل

لس آنجلس گلکسی: 118 بازی، 20 گل

میلان: 33 بازی، دو گل

پاری سن ژرمن: 11 بازی، بدون گل

ویترین افتخارات بکام:

منچستریونایتد: لیگ برتر (شش قهرمانی)، لیگ قهرمانان اروپا (یک قهرمانی)، جام حذفی (دو قهرمانی)، جام اتحادیه (چهار قهرمانی)، جام بین قاره ای (یک قهرمانی)

رئال مادرید: لالیگا (یک قهرمانی)، سوپرکاپ اسپانیا (یک قهرمانی)

لس آنجلس گلکسی: دو قهرمانی

پاری سن ژرمن: یک قهرمانی

منبع: فرارو

به "ثروت دیوید بکهام چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثروت دیوید بکهام چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید