تازه ترین کفش اسپرت نایک در وینگوگ

به گزارش انجمن گیگابلاگ، مهم نیست که کفش اسپرت را برای چه چیزی می خواهید، قصد دارید استایلتان را بهتر کنید؟ برای پیاده روی از آن استفاده می کنید؟ ورزش کار هستید؟ نو ترین کفش های اسپورت و کتونی های نایک برای هر کاری مناسب هستند، مدل های مختلف این برند، از لحاظ زیبایی، بدون همتا، از لحاظ کارایی بدون رقیب و از لحاظ کیفیت بدون نمونه هستند و کمتر برندی توان رقابت با نایک را دارد.

تازه ترین کفش اسپرت نایک در وینگوگ

امروز همراه با مجموعه وینگوگ و با ارجاع به وبسایت این فروشگاه که به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های فروش کفش اسپورت و کتونی اورجینال و های کپی در غرب کشور فعالیت درد، تازه ترین مدل های کفش اسپرت و کتونی اورجینال و های کپی از برند نایک را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی برند نایک

شروع فعالیت این برند به عنوان یک برند ورزشی و فراوری محصولات ورزشی به خیلی سال قبل و زمان شروع محبوبیت کفش های اسپرت و به صورت کلی استایل های اسپرت در دل مردم باز می گردد.

این برند بیش از نیم قرن است که فعالیت دارد، اولین کفش فراوری شده به وسیله Nike که یک کتونی نایک کورتز بود با اهداف ورزشی ساخته شد. اما علاوه بر ورزشکران در دل مردم نیز محبوب شد و همین، شروعی بود برای موفقیت های زیادی که این برند در سال های بعد به دست آورده است.

اما می دانید نایک چرا محبوب است؟

طراحی کفش های اسپورت نایک به نحوی بوده اند و هستند که زمان نمی شناسند. به عنوان مثال همین کفش نایک کورتز را امروز نیز می توان پوشید. امروز نیز می توان با ظاهری زیبا به عنوان یکی از تازه ترین کفش های اسپورت و کتونی های این برند یعنی نایک معرفی کرد.

به عنوان یکی از محصولاتی که بعد از گذشت بیش از 40 سال از فراوری آن به وسیله نایک هنوز هم مدل های تازهی از این لاین به بازار معرفی می گردند، باید به کتونی نایک ایر فورس وان اشاره کنیم، محصولی مینیمال و ساده، که از همان ابتدای فراوری به سرعت در دا مردم جای خو را باز کرد.

سه علت باعث شده اند که محصولات مایک محبوب باشند و تازه ترین کفش های اسپرت و کتونی هایی هم که فراوری می نماید بی چون و چرا و بدون احتیاج به آنالیز و یا جلب اعتماد مشتری، در فهرست برترین ها قرار گیرند، این سه علت، کیفیت بالا، طراحی زیبا و راحتی می باشند.

و اما تازه ترین کتونی و کفش اسپرت نایک

حال که اطلاعاتی در رابطه با برند نایک به دست آوردیم و می دانیم که چه محبوبیتی دارد و چرا به این جایگاه رسیده است با ما باشید تا با هم تعدادی از تازه ترین کتونی ها و کفش های اسپرت این برند را آنالیز کنیم.

کتونی نایک ساواج یا ساویج

این یکی از خاص ترین طراحی های برند نایک لاین SAVAGE است که در فروشگاه wingog 3 مدل از آن با رنگ بندی مختلف موجود و قابل خرید است. این کتونی به مدل فیتنس مشهور است، چراکه بسیار راحت ساخته شده و مناسب ورزش کردن در داخل باشگاه است. به این علت که قدرت جذب ضربه در مدل ساواج بالا است و به علت زیره بسیار با کیفیتی که از تکنولوژی Air و کپسول های ضربه گیر هوا در آن استفاده شده، ورزشکار را اذیت ننموده و فرد در کمال راحتی می تواند به ورزش کردن پرداخته و از این تازه ترین فش اسپور ت و کتونی نایک نهایت استفاده را ببرد.

کتونی نایک شیلد

یکی از برترین و محبوب ترین لاین های فراوری کفش اسپرت و کتونی اورجینال ورزشی که ورزشکاران بسیاری نیز از این لاین کفش های خود را انتخاب می نمایند، نایک شیلد است. محصولات این دسته بندی بسیار ساده و مینیمال اما با اورگونومی ساخت فوق العاده بالا طراحی شده اند، به صورتی که ظاهر آنها ساده است، اما کافیست یکی از این کتونی ها را بپوشید، تنفس پذیری بالا، انعطاف خوب و وزن بسیار بسیار پایین سبب شده که کتونی نایک شیلد به عنوان یکی از تازه ترین موجودی های فروشگاه وینگوگ از کتونی های برند نایک، به مناسب ترین کفش برای دویدن و ورزش کردن تبدیل گردد.

کتونی نایک ایرفورس

و اما محبوب ترین لاین در کل طول دوران فعالیت برند نایک که در سال های اخیر فراوری 40 سالگی اولین محصول از این لاین برگزار گردید، اما چه چیزی سبب شده که بعد از 40 سال هنوز هم کفش مدل ایر فورس نایک محبوب و پر فروش باشد. نایک این محبوبیت را مدیون سادگی، کیفیت بالا، راحتی و قابلیت ست کردن این محصول با استایل های بی نهایت زیاد است. محصولی که به لطف طراحی بی نظیرش به سرعت جای خود را در دل هر نوجوان و جوانی باز نموده و به انتخاب ثابت هم آقایان و هم خانم ها تبدیل می گردد.

منبع : https://wingog.com

منبع: فوت و فن

به "تازه ترین کفش اسپرت نایک در وینگوگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین کفش اسپرت نایک در وینگوگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید