خبرنگاران معلم خیر خوزستانی در تهران تقدیر شد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، تهران-خبرنگاران- اعضای شورای شهر تهران از معلم خیر خوزستانی که ارثیه میلیاردی پدر خود را صرف خرید تبلت برای دانش آموزان نموده بود، تقدیر کردند.

خبرنگاران معلم خیر خوزستانی در تهران تقدیر شد

به گزارش انجمن گیگابلاگ اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در دویست و پنجاه و یکمین جلسه خود از حسین اسدی تقدیر کردند.

محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در جلسه امروز شورا گفت: امروز میزبان برادری به نام دکتر حسین اسدی هستیم، حتماً اسم او را شنیده اید. معلم بزرگوار اندیمشکی که ارثیه پدری خود را که 40 میلیارد و 300 میلیون تومان بود، برای حمایت از 500 دانش آموز بی بضاعت تبلت خرید و در اختیار آنها قرار داد.

او گفت: امروز شورای شهر میزبان او است و به رسم ادب و احترام، گفتیم که نامی از او برده گردد.

حق شناس اضافه کرد: اسدی دارای دکترای فلسفه و الهیات است. در خدمتشان هستیم و به همت او احترام می گذاریم. بزرگواری و توجه شان به آینده سازان کشور را می ستاییم.

او ادامه داد: اسدی علاوه بر اینکه عمرش را برای آموزش نسل آینده گذاشته است، کل اموال خود را وقف آینده جوانان و نوجوانان ایران اسلامی نموده است.

در ادامه حسین اسدی توضیحاتی درباره تصمیم خود به اعضای شورای شهر ارائه کرد و گفت: بعد از این تصمیم شاهد همکاری تعدادی از خیرین برای تامین و توزیع تبلیت در مناطق محروم بودم. از تصمیمم راضی هستم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معلم خیر خوزستانی در تهران تقدیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معلم خیر خوزستانی در تهران تقدیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید