خبر خوش شهردار منطقه 3برای شهروندان ، پیشنهادهای مردمی در اولویت است

به گزارش انجمن گیگابلاگ، حتما تا به امروز یک پروژه عمرانی، فرهنگی، ترافیکی و... در محله شما اجرا شده است که از نظر اهالی اولویت اصلی برای حل مسائل محله به شمار نمی رفت. خبر خوش اینکه شهرداری منطقه 3 با اجرای پویش من شهردارم از ساکنان محله های این منطقه خواسته است تا شهرداری را در اولویت بندی پروژه ها کمک نمایند.

خبر خوش شهردار منطقه 3برای شهروندان ، پیشنهادهای مردمی در اولویت است

انجمن گیگابلاگ آنلاین - حسن حسن زاده: شناسایی و حل مسائل یک محله، بدون مشارکت اهالی و ساکنان آن که از نزدیک با مسائل و کمبودها دست و پنجه نرم می نمایند، ممکن نیست. بنابراین، نظرخواهی از شهروندان و مشارکت آنها در شناسایی مسائل و کمبودها و اولویت بندی پروژه های عمرانی، فرهنگی، ترافیکی و... به حل ریشه ای مسائل کمک خواهد نمود. خوشبختانه مسئولان شهرداری منطقه 3 نیز همگام با پویش من شهردارم ساز و کار فراهم نموده اند تا ساکنان محله های مختلف این منطقه در شناسایی احتیاجهای اولویت دار به شهرداری منطقه کمک نمایند. حمید جوانی شهردار این منطقه از برگزاری جلسات هماهنگی برای اجرای این طرح با حضور معاونان، شهرداران نواحی و نخبگان محله ها خبر داده و گفته است: برای بیان اهداف این طرح و زمانبندی و نحوه مشارکت شهروندان، اکران گسترده تبلیغات محیطی در ساختمان های اداری، معابر و مکان های عمومی صورت گرفته است. در واقع با استفاده از ظرفیت آموزشیاران محیط زیست و بازیافت، مدیران و کارشناسان اجتماعی نواحی و کارشناسان خانه های سلامت به عنوان پرسشگران طرح در محل های پرجمعیت سطح منطقه همانند میادین اصلی، پایانه ها، ایستگاه های مترو، بوستان ها، میادین میوه و تره بار، مراکز اداری، مساجد، مدارس و ... نظرات شهروندان به صورت چهره به چهره در حال جمع آوری است.

خبر خوش به ساکنان منطقه3 اینکه 105 پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی پیشنهادی منطقه 3 در سال 1402 برای اعلام نظر و اولویت بندی شهروندان به وسیله پلتفرم های مختلف در سامانه manshahrdaram.tehran.ir به نظرسنجی گذاشته شده است. شهروندان دغدغه مند این منطقه می توانند با مراجعه به این سامانه، شهرداری منطقه 3 را در اجرای این طرح کمک نمایند تا با مشارکت حداکثری آنها احتیاجهای اولویت دار محله ها آنالیز و در سال پیش رو با اجرای پروژه های معین شده خدمات شهری به صورت مطلوب تر و بر اساس احتیاج محله ها به شهروندان ارائه گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر خوش شهردار منطقه 3برای شهروندان ، پیشنهادهای مردمی در اولویت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش شهردار منطقه 3برای شهروندان ، پیشنهادهای مردمی در اولویت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید