ساروی: انتظار این طلا را در المپیک داشتم، غروری بالاتر از اهتزاز پرچم کشور در دنیا نیست

به گزارش انجمن گیگابلاگ، قهرمان وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی دنیا گفت که قول این مدال را داده بود و چیزی را غرورانگیزتر از اهتزاز پرچم کشور در مسابقات بین المللی نمی بیند.

ساروی: انتظار این طلا را در المپیک داشتم، غروری بالاتر از اهتزاز پرچم کشور در دنیا نیست

به گزارش انجمن گیگابلاگ، محمدهادی ساروی پس از کسب نشان طلای وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی دنیا گفت: خدا را شکر می کنم که مدال طلا گرفتم. قول مدال داده بودم و امیدوارم برای لحظاتی دل مردم را شاد نموده باشم. حس خیلی خوبی است. غروری از این بالاتر نیست که پرچم کشور به اهتزار درآید. امیدوارم دعای هموطنان همچنان بدرقه راهم باشد و در میدان بعدی هم دل شان را شاد کنم.

وی ادامه داد: من انتظار چنین مدالی (مدال طلا) را در المپیک داشتم، اما اتفاقاتی باعث شد آنجا این مدال را کسب نکنم. وقتی در این میدان طلا گرفتم حس مسروری عجیبی در من به وجود آمد.

ساروی در خصوص اینکه برنز المپیک یا طلای دنیای، کدامیک بیشتر مسرورش نموده است، گفت: مدال المپیک چیز دیگری است، طلای قهرمانی دنیا هم ارزش خودش را دارد. نمی گردد مقایسه کرد. امیدوارم در میدان بعدی هم با طلا هموطنانم را مسرور کنم. مردم آنقدر به ما لطف دارند و حس خوب به ما می دهند که رفتن در راستا کسب مدال و رسیدن به خوشرنگ ترین مدال ها برای مان افتخاری است.

وی با اشاره به سالتوی رسول جزینی روی خودش بعد از کسب طلای قهرمانی دنیا، تأکید کرد: آقا رسول در این مدت مثل یک پدر کنارم بود. همه مربیان مثل خانواده کنار ما بودند، او هم خیلی مسرور شد. امیدوارم ذره ای از زحماتش را جبران نموده باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ساروی: انتظار این طلا را در المپیک داشتم، غروری بالاتر از اهتزاز پرچم کشور در دنیا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساروی: انتظار این طلا را در المپیک داشتم، غروری بالاتر از اهتزاز پرچم کشور در دنیا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید