سرنوشت نو در انتظار مهدی قایدی

به گزارش انجمن گیگابلاگ، خبرنگاران: مهدی قایدی روز های بدی را در فوتبال حرفه ای اش سپری می نماید. او که بعد از درخشش در استقلال پایش را در یک کفش کرد تا هر طور شده به فوتبال اروپا برود خاتمه جایی بهتر از شباب الاهلی امارات پیدا نکرد. او به همراه احمد نوراللهی راهی این باشگاه شد.

سرنوشت نو در انتظار مهدی قایدی

به گزارش انجمن گیگابلاگ، برخلاف احمد نوراللهی که روز های متوسطی را در این باشگاه اماراتی سپری کرد، مهدی قایدی نمایشی ضعیف داشت و رفته رفته از ترکیب به نیمکت و سپس به سکو منتقل شد. کار به جایی رسید که مربی تیم شباب الاهلی رسما از خوشگذرانی های بی حد و مرز این بازیکن ایرانی انتقاد کرد و گفت که بیش از فوتبال فکر این بازیکن درگیر سرگرمی است.

همین موارد دست به دست هم داد تا شایعه قطع همکاری این تیم اماراتی با مهدی قایدی به گوش برسد. با این حال از آنجا که قایدی قراردادی بلندمدت با این باشگاه اماراتی دارد و از طرفی هزینه ای به نسبت زیاد برای او شده به نظر می رسد فروش این بازیکن با رقمی که برایش پرداخت شده در این مقطع از فصل غیرممکن است. از این رو باشگاه شباب الاهلی که این روز ها با لئورنادو ژاردیم به عنوان سرمربی به توافق رسیده در نظر دارد تا مهدی قایدی را به عنوان بازیکن قرضی به باشگاه دیگری بدهد. اینجاست که شاید شانس تیم فرهاد مجیدی یعنی اتحاد کلباء برای داشتن این بازیکن ایرانی حداقل به عنوان بازیکن قرضی بیشتر گردد.

منبع: فرارو

به "سرنوشت نو در انتظار مهدی قایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت نو در انتظار مهدی قایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید