حذف قطعی استقلال از آسیا؟ ، آخرین و کمترین تقصیر متوجه ماست!

به گزارش انجمن گیگابلاگ، مدیر اجرایی باشگاه استقلال در خصوص شرایط حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا شرح داد.

حذف قطعی استقلال از آسیا؟ ، آخرین و کمترین تقصیر متوجه ماست!

به گزارش انجمن گیگابلاگ، داود قاضی نور بعد از پیروزی 2 بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع انجمن گیگابلاگ گفت: شاید بعضی طرفداران ناراحت بودند که چرا کوشش به روز آخر کشیده شد اما این کوشش ها از چند ماه قبل شروع شده بود و من شاهد کوشش ها و رایزنی ها و نامه هایی که به همه ارگان ها زده شد. این بحث ملی بود و بحث رنگی نبود چه پرسپولیس چه هر تیم دیگری، اگر هر تیمی از ایران حذف گردد به ضرر فوتبال ملی ماست. اینگه می گویند چرا کوشش ها به روز اخر رسیده شد درست نیست.

وی اضافه نمود: بحثی که هست اراده ای از مجموعه بالاتر برای یاری به استقلال نبود. کوشش ها شبانه روزی بود کوشش ها اینگونه نیست . دیدم بعضی مسئولان مصاحبه نموده اند و گفته اند ما هشدار داده بودیم. اقایانی که هشدار داده بودید چه یاریی کردید؟ دلخوشی طرفدار این تیم هاست. بازیکن حق دارد ناراحت باشد آینده اش در تیم است و یک سال بدون باخت و بدون هیچ حرف و حدیثی قهرمان شدند طرفدار در سرما و گرما تیمش را تشویق نموده است تا تیمش درآسیا شرکت کند. می بینید که بازیکنان تمام تمرکزشان روی زمین است تا نتیجه بگیرند به عشق طرفدار

قاضی نور توضیح داد: اینگونه نبود که به روز اخر کشیده گردد من بعنوان یک ادم بی طرف می گویم طرفدار ناراحت است. یک سلسه اتفاقاتی در این چند سال رخ داد که پرونده استراماچونی و یکی دو پرونده دیگر حل نشده است اخرین و کمترین تقصیر متوجه این تیم مدیریتی بوده که همه کوششش را نموده اند و شرح خواهند داد.

مدیر اجرایی استقلال که دیشب مصاحبه نموده در خصوص اینکه حذف از آسیا قطعی شده است گفت: خیر دوستانی که در حال رایزنی هستند تا ساعت 12 شب کمیته حرفه ای سازی اعلام نموده تا نیمه شب فرصت هست.

منبع: همشهری آنلاین

به "حذف قطعی استقلال از آسیا؟ ، آخرین و کمترین تقصیر متوجه ماست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف قطعی استقلال از آسیا؟ ، آخرین و کمترین تقصیر متوجه ماست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید