سرنوشت عجیب 7هزار استقلالی !

به گزارش انجمن گیگابلاگ، خبرنگاران : باشگاه استقلال تهران بلیت های فروخته شده به هواداران استقلالی این تیم که قصد حضور در دیدار آبی ها برابر سپاهان را داشتند، مسترد می کند.

سرنوشت عجیب 7هزار استقلالی !

به گزارش ایرنا، سازمان لیگ فوتبال ساعتی پیش در اطلاعیه ای با اشاره به اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه ها اعلام کرد که مسابقات هفته نخست فصل تازه لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

لغو شدن حضور تماشاگران این پرسش را مطرح کرد که تکلیف آندسته از هوادارانی که پیش از این اطلاعیه اقدام به خریداری بلیت کرده بودند، چه خواهد شد؟

صادق درودگر عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به تماس خبرنگار ایرنا اعلام کرد که در این باره بعدا صحبت می کند.

در اطلاعیه سازمان لیگ به این موضوع اشاره شده که بررسی های اجرا شده از سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه های لیگ برتر از وجود اشکالات متعدد حمایت دارد و در نتیجه تا برطرف شدن این مسائل، بازی ها بدون تماشاگر برگزار خواهد شد اما پیگیری خبرنگار ورزشی ایرنا حاکی از آن است که قرار است ظرف روزهای آینده نشست هایی با حضور کنندگان باشگاه ها و سازمان لیگ برگزار و چالش ها و موانع موجود برطرف شود تا از هفته دوم لیگ برتر تماشاگران فرصت حضور در ورزشگاه را پیدا کنند.

اطلاعیه سازمان لیگ در حالی منتشر شد که سامانه بلیت فروشی دیدار استقلال و سپاهان از ساعت 14 امروز باز شده بود و علاقه مندان به حضور در ورزشگاه، 7 هزار بلیت خریداری کرده بودند.

باتوجه به اینکه بلیت فروشی دیدارهای خانگی استقلال در اختیار آبی ها است، این باشگاه موظف است پول بلیت های فروخته شده به تماشاگران را به آنها برگرداند.

دیدارهای هفته نخست بیست ودومین دوره لیگ برتر روزهای جمعه و شنبه 21 و 22 مردادماه برگزار خواهد شد و استقلالی ها در نخستین بازی در ورزشگاه آزادی از ساعت 19:30دقیقه روز جمعه پذیرای طلای پوشان هستند.

منبع: توریسم آنلاین

به "سرنوشت عجیب 7هزار استقلالی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت عجیب 7هزار استقلالی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید