سوسمار در تئاترشهر، جدیدترین عکس از تمرین نمایش حمید حبلی و رحمت امینی

به گزارش انجمن گیگابلاگ، از چند روز گذشته اجرای نمایش سوسمار با متنی از حمید جبلی در رسانه ها منتشر شده است. حالا خبر می رسد که این نمایش از 6 شهریور اجراهایش را در تئاترشهر شروع خواهد کرد.

سوسمار در تئاترشهر، جدیدترین عکس از تمرین نمایش حمید حبلی و رحمت امینی

به گزارش انجمن گیگابلاگ، نمایش سوسمار به نویسندگی حمید جبلی و کارگردانی رحمت امینی از 6 شهریور در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

بهار مشیری، ابوذر ساعدی، فرزاد برهمن، عرفان معصومی و نوید جهانزاده بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی به ایفای نقش می پردارند. حمید جبلی بعد از گذشت دو دهه دوری از تئاتر به عنوان نویسنده و مشاور هنری نمایش سوسمار، همراه این گروه نمایشی و کارگردان خواهد بود. از دیگر عوامل نمایش می توان به محمدرضا عطایی فر به عنوان مجری طرح و سعید سیادت به عنوان مدیر تولید در این پروژه اشاره کرد.

تمرین نمایش سوسمار

نمایشنامه سوسمار تازه ترین اثر حمید جبلی هنوز به چاپ نرسیده است و نسبت به دیگر آثار این بازیگر، نویسنده، کارگردان و صداپیشه، تجربه ای نو و متفاوت محسوب می شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: دقایقی مانده به تحویل سال نو، زن و مردی که در حال آماده سازی سفره هفت سین و آغاز سال تازه هستند، تخم مرغی برای رنگ کردن تهیه می کنند؛ ساعاتی بعد، تخم مرغ ترک می خورد و ...

نمایش سوسمار از روز دوشنبه 6 شهریورماه ساعت 20:15 و با مدت زمان 60 دقیقه اجرای خود را در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر آغاز خواهد کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سوسمار در تئاترشهر، جدیدترین عکس از تمرین نمایش حمید حبلی و رحمت امینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوسمار در تئاترشهر، جدیدترین عکس از تمرین نمایش حمید حبلی و رحمت امینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید