شجاع فرد مسافر عربستان شد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، پیشکسوت و داور بین المللی وزنه برداری قم مسافر مسابقات جهانی جده در عربستان شد.

شجاع فرد مسافر عربستان شد

به گزارش گروه استان های انجمن گیگابلاگ از قم، چهره مطرح و شناخته شده وزنه برداری استان قم در سال های بعد از پیروزی انقلاب تا کنون محمدحسین شجاع فرد است که به اسم داور بین المللی این رشته همراه با کاروان تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان به مسابقات دنیای اعزام شد.

وزنه بردار قدیمی استان قم در حالی به رقابت های دنیای اعزام می گردد که تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران متشکل از وزنه برداران دختر و پسر در دسته های مختلف برای کسب رتبه های برتر دنیا با رقبا پیکار می نماید، مسابقاتی که با حضور ورزشکاران 51 کشور از امروز تا بیستم مهر ماه به میزبانی شهر جده عربستان برگزار می گردد.

شجاع فرد که در حال حاضر با سابقه ترین چهره وزنه برداری قم و دارای مدرک مربیگری و داوری درجه یک بین المللی این رشته است سابقه قضاوت در مسابقات سال 1382 جام باشگاه های آسیا در تایلند و داوری در پیکار های جوانان دنیا در سال 1389 به میزبانی کشور بلغارستان را دارد.

این داور با سابقه وزنه برداری استان قم و ایران در سال 1395 مسابقات وزنه برداری باشگاه های آسیا در کشور قطر را قضاوت نموده است و در یکی دیگر از تجربه های مهم خود همراه با تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان امروز راهی پیکار های 2021 قهرمانی دنیا به جده عربستان اعزام شد.

شجاع فرد که معلم ورزش بازنشسته آموزش و پرورش است و بیش از دو دهه مسئولیت ریاست هیئت وزنه برداری استان قم را تجربه نموده و به اسم عضو کمیته داوران فدراسیون وزنه برداری هم فعالیت داشته و دبیر کمیته داوران این فدراسیون هم بوده، ضمن این که در اداره کل ورزش و جوانان استان قم به اسم مشاور و مسئول دفتر مشترک هیئت های ورزشی فعالیت نموده است.

انتهای پیغام / ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شجاع فرد مسافر عربستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاع فرد مسافر عربستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید