شکوفه های گیلاس ژاپن ، برترین مکانها برای تماشاِ شکوفه های گیلاس

به گزارش انجمن گیگابلاگ، بهار، ژاپن را تبدیل به یک منظره بسیار زیبا می نماید. در این فصل سراسر ژاپن، پر از شکوفه های زیبای گیلاس می گردد. این منظره ها، نماد کشور ژاپن می باشند. شکوفه های گیلاس، در اطراف رودخانه ها، معابد، پارک ها و تمام خیابان های ژاپن، رشد می نمایند و منظره جالبی را به این کشور می دهند. شرکت در شکوفه های گیلاس ژاپن که در این مقطع زمانی در ژاپن برگزار می گردد (تحت عنوان ساکورا) یکی از برترین بهانه هایی است که در این فصل به ژاپن برویم. به ویژه اگر بخواهید به جاهایی که در ادامه به جشنواره شکوفه های گیلاس ژاپن اشاره می کنیم، بروید.

شکوفه های گیلاس ژاپن ، برترین مکانها برای تماشاِ شکوفه های گیلاس

کوه Fuji

جشنواره شکوفه های گیلاس ژاپن و سفر به کوه Fuji ، می تواند دو تجربه همزمان را برای شما به همراه داشته باشد. یکی خود کوه Fuji و دیگری شکوفه های گیلاسی که در این کوه رشد می نمایند. این کوه که یک نماد ملی برای ژاپن هم هست، چشم انداز ها شاخص بسیار زیادی دارد، اما یکی از برترین آنها منطقه Fuji Five Lakes می باشد. بعلاوه می توانید به سمت ساحل شمالی دریاچه Kawaguchiko رفته و از تماشا چشم انداز زیبا؛ رو به شهر Fujiyoshida و کوه فوجی ، در پشت سر خود، لذت ببرید.

کوه Yushino، Nara

رفتن به این کوه، برای تماشا شکوفه های گیلاس ژاپن، می تواند برای شما بسیار جالب باشد. چرا که در این کوه حدود 30 هزار درخت گیلاس وجود دارد که در هنگام بهار، جلوه بسیار زیبایی را به این کوه می دهند. اگر دلتان نمی آید این کوه را ترک کنید، می توانید در حوالی همین کوه، در اقامتگاهی که به نام ryokan در این کوه ، ساخته شده، اقامت داشته باشید. این اقامت گاه، چشم انداز ها بسیار زیبا را همراه با یک آرامش تکرار نشدنی برای شما در جشنواره شکوفه های گیلاس ژاپن به ارمغان می آورد. در تمام این منطقه، پارک ها و نقاط دید بسیار زیادی وجود دارند که انواع غذاهای yatai در آنها برای مسافران آماده می گردد.

توکیو

از آنجا که مسافرانی که به ژاپن برای جشنواره شکوفه های گیلاس ژاپن می آیند، بیشتر وقت خود را در شهر توکیو، صرف نمی نمایند ، اما اگر می خواهید در این شهر شکوفه های گیلاس را ببینید، هیچ جایی بهتر از پارک بزرگ شهر نمی باشد. این پارک، تنها در چند قدمی بزرگترین مراکز تجاری این شهر می باشد. در این پارک، بیش از هزار درخت گیلاس وجود دارد که در میان آنها گونه های زودرس و درخشان نیز یافت می گردد.

قلعه هیمجی، منطقه کانسی

قلعه Himeji یکی از 12 قلعه اصلی ژاپن است و می توانید در هر موقع از سال از آن تماشا کنید، اما فصل بهار، یکی از برترین فصل ها برای تماشا این قلعه می باشد. در راهی که به این قلعه منتهی می گردد، زمین ها و دشت های متعددی پر از شکوفه های گیلاس وجود دارد. در میانِ این شکوفه ها، باغ ها و مسیر های عجیب و غریبی وجود دارد که به قلعه هیمجی منتهی می شوند و گویی شما وارد یک سرزمین فانتزی می شوید.

Kakunodate، Akita

قلعه سابق و سایت مشهور تاریخی در منطقه Akita، معروف به منطقه Kukunodate سامورایی، فرصتی را برای تماشا شکوفه های گیلاس و معماری سامورایی را به صورت همزمان برای ما فراهم می نماید. در این منطقه، روستایی که هنوز بافت قدیمی خود را حفظ نموده هم وجود دارد که در تمام خانه های آن، شکوفه های گیلاس زیادی وجود دارد. بعلاوه می توانید از یک پیک نیکِ یک روزه در زیر سایه درختان رودخانه Hinokinai هم لذت ببرید.

کیوتو

کیوتو، نسبت به منطقه ها دیگر در ژاپن، زیارتگاه و معابد بیشتری دارد. زمانی که این بناها با شکوفه های صورتی رنگ گیلاس پوشیده می شوند، بسیار زیباتر و دلربا تر هم می شوند. این شهر بعلاوه یک خیابان سنگی معروف به نام خیابان فیلسوف می باشد که از معبد Nanzenji تا معبد Ginkakuji کشیده شده است. این خیابان پر از مغازه ها و کافه ها و صد البته درختان گیلاس بی شماری می باشد. در ماه آوریل، این خیابان یکی از زیباترین منطقه ها دنیا می باشد.

پارک هانامایاما ، فوکوشیما

Hanamiyama Park واقع در منطقه Tohoku شمالی ژاپن در استان فوکوشیما، به معنای واقعی کلمه، مجموعه ای از کوه های تماشای است که در کوهپایه های آن روستاهایی وجود دارد که در آنها کشاورزان زندگی می نماید. این پارک به وسیله کشاورزان محلی ایجاد شده است و سال ها پیش آغاز به کاشت درختان و گیاهان تزئینی در آن کردند و در نهایت درسال 1959، تبدیل به یک پارک بسیار زیبا شد. امروزه در این گونه پارک ها، در کنار درختان گیلاس، درختان تزئینی دیگری نیز کاشته می گردد که بطور مثال در کوه های Azuma در فصل بهار، به همین دلیل، چشم انداز ها بسیار زیبایی ایجاد می گردد. اگر قصد آمدن به این منطقه را دارید، حتما یک راهنمای مسیر تهیه کنید و از برترین مسیر های پیاده روی این منطقه، تماشا کنید و لذت ببرید.

پارک قلعه Hirosaki، Aomori

این مکان، یک مکان بسیار زیبا برای بازدید است، اما نه تنها بخاطر چشم انداز ها زیبای شکوفه گیلاس آن، بلکه بخاطر جشنواره هایی که هر ساله در ماه می و یا آوریل در این پارک برگزار می گردد. منطقه Tohuku، منطقه ای است، که یکی از برترین جاها برای تماشا چشم انداز ها زیبا و وسیع از شکوفه های گیلاس می باشد. در اینجا حدود 2500 درخت گیلاس وجود دارد که در کنار آنها، پل ها و کوه های زیادی نیز از قبل بوده اند. بعلاوه تورهای گردشگری زیادی در این منطقه برگزار می گردد که در قالب آنها می توانید در مسیر های قایقرانیِ این منطقه نیز به سرگرمی قایق سواری بپردازید.

پارک ماتسوما، هوکایدو

اگر قصد دارید یک بهار زیبا ببینید، حتما Matsumae Park در قسمت جنوبی هوکایدو، را در برنامه سفر خود قرار دهید. در ماه می و یا آوریل، این پارک از زیباترین منطقه ها ژاپن است. این منطقه بیش از 10 هزار درخت گیلاس دارد که در 250 نوع مختلف هستند! قلعه ماتسوما، یک قلعه مربوط به دوران Edo می باشد که در منطقه هوکایدو بنا شده است. در این دوره، ماتسوما، مرز شمالی کشور ژاپن بود، و تنها سرزمین فئودال این منطقه نیز بود. این شهر با شکوه در بین بازرگانان که در تجارت و حمل و نقل مشغول به کار بودند، محبوبیت زیادی داشت و به وسیله قلعه ماتسوما محافظت می شد. این پارک بعلاوه یک موزه کوچک در خصوص انواع شکوفه های گیلاس همراه با عکس و اطلاعات آنها دارد و نمونه هایی از شکوفه های گیلاس نیز در اینجا نگه داشته می شوند.

منبع: همگردی

به "شکوفه های گیلاس ژاپن ، برترین مکانها برای تماشاِ شکوفه های گیلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوفه های گیلاس ژاپن ، برترین مکانها برای تماشاِ شکوفه های گیلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید