فال روزانه چهارشنبه 24 اسفند 1401؛ از کوشش برای سردرآوردن از همه چیز دست بردارید!

به گزارش انجمن گیگابلاگ، وقتی صحبت از روابط می گردد، باید مراقب باشید چه چیزی را آرزو می کنید، چون شما مسئول تحقق بخشیدن به آن هستید.

فال روزانه چهارشنبه 24 اسفند 1401؛ از کوشش برای سردرآوردن از همه چیز دست بردارید!

انجمن گیگابلاگ | شاید شما به خودتان فرصت نداده اید تا با بعضی جریانات احساسی که باید به آن ها پرداخته گردد رویارو شوید. با تمام انرژی های زمینی که این روز ها بر آسمان غالب هستند، شاید این تمایل در شما ایجاد گردد که بخواهید کارهایتان را پنهان کنید. مسائل مهمی وجود دارد که باید در روابط تان با آن ها روبرو شوید.در حاضر پوششی به روی دنیا کشیده خواهد شد. عاقلانه است که از کوشش برای سردرآوردن از همه چیز دست بردارید، چون سیاره نپتون علاقه ای به واقعیت ندارد، پس از تخیلاتتان استقبال کنید! انرژی سازنده و ثمربخشی بر اوضاع مسلط می گردد، از طرفی توهم و گیجی هم ممکن است به سراغ شما بیاید.

امروز درباره زندگی عاشقانه تان جدی هستید، اما همزمان مشتاق رها کردن خودتان در افکار جادویی هستید. واقعیات عملی در وجود شما تثبیت می شوند و انتظارات شما متعادل می گردد.

شاید وسوسه شوید روی ابر توهم زایی از سرخوشی های دگردنیای از نظر ها ناپدید شوید. وقتی صحبت از روابط می گردد، باید مراقب باشید چه چیزی را آرزو می کنید، چون شما مسئول تحقق بخشیدن به آن هستید.

منبع: فرادید

به "فال روزانه چهارشنبه 24 اسفند 1401؛ از کوشش برای سردرآوردن از همه چیز دست بردارید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه چهارشنبه 24 اسفند 1401؛ از کوشش برای سردرآوردن از همه چیز دست بردارید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید