فال ابجد امروز دوشنبه 15 اسفندماه 1401؛ بیش از مقدار پرخاشجو شده اید

به گزارش انجمن گیگابلاگ، فال ابجد امروز دوشنبه 15 اسفندماه 1401؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است که بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در این فال مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد.

فال ابجد امروز دوشنبه 15 اسفندماه 1401؛ بیش از مقدار پرخاشجو شده اید

انجمن گیگابلاگ |انسان ها همواره در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش انجمن گیگابلاگ ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می گردد. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می گردد بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

مقدار

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 15 اسفندماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ب ج

امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کار های عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می تواند تبدیل به عصبانیت شدید بگردد. از طرف دیگر اگر کمی کوشش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید.

اردیبهشت: ج د ا

شما اکنون واقعاً انقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرف هایی می خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. فکر شما قابلیت های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت نموده و عجولانه تصمیم گیری می کنید و به نظر می رسد که اطلاعات زیادی دارید.

خرداد: ا ج ب

امروز شما مشتاقانه می خواهید در خصوص موضوعی که ازش روی گردان بودید تحقیق کنید. همه ترس و هراس های شما نسبت به این موضوع امروز کاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید که دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا که می دانید هم اکنون تأثیر فوق العاده ای بر دیگران خواهید گذاشت.

تیر: د د د

به کار های قبلی تان نگاهی بیندازید، برای اینکه کاری نموده اید که باعث شده دیگران پیغام هایی نامفهومی را از طرف شما دریافت نمایند و این موضوع باعث شده که آن ها فعالیت های شما را سوء تعبیر نمایند. فقط سعی کنید که متظاهر نباشید، هرکس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

مرداد: د ب ب

ماه وارد دومین خانه شما که به مسائل مالی اختصاص دارد می گردد و توجه شما را از سوی احتیاج های معنوی به سمت احتیاج های مادی و دنیوی برمی گرداند. در حال حاضر برترین کار این است که به موضوعات ساده تر روی بیاورید.

شهریور: ج ب د

فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلمات تان را سبک و سنگین کنید آن ها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. آن ها برای شنیدن حرف های شما بیش از میزان از خودشان شور و شوق نشان می دهند، اما اگر بفهمند که شما با آن ها مخالفید به حرف هایتان اهمیتی نمی دهند.

مهر: ج ب ج

مشکل اصلی این است که یکی از اطرافیانتان در حالی که حتی در برترین شرایط با شما خوب همکاری نمی نماید، در خوشی هایتان هم شرکت نمی نماید. برخی از روز ها بهتر است که احساس هایتان را مخفی نگه دارید.

آبان: ا ج د

گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیز هایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر گفتگو داشته باشید.

آذر: ب ب ب

وقتی که جذابیت ها و خونگرمی شما تبدیل به عصبانیت می گردد، حتی لطف و محبتتان نیز می تواند به کسانی که دوستش دارید صدمه بزند. نباید فراموش کنید که واکنش شدید نشان دادن اصلاً لازم نیست؛ شما فقط محدودیت های خود راقبول کنید و بعد دست به عمل بزنید.

دی: ج د ب

با وجود اینکه شما می خواهید تاثیری مثبت داشته باشید، ولی بیش از میزان پرخاشجو شده اید. کوششی آگاهانه برای ملایم کردن صحبت هایتان به شما یاری می نماید تا بتوانید اهداف واقعی خود را به دیگران بگویید.

بهمن: ا ج ا

شاید شما فکر می کنید که می دانید به چه روشی کار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی که شما احتیاج داشته باشید داشتن یک دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینکه وقتی کسی بهتان پیشنهاد یاری می نماید، شما حساس پرانرژی بودن می کنید، ولی اعتراف کردن به ضعف های خود می تواند در قبول کردن حمایت دیگران بهتان یاری کند.

اسفند: ج ج ج

وقتی یک نفر دیگر در حال حرف زدن است، شما به جوابی که می خواهید به او بدهید فکر نکنید؛ در عوض به حرف هایی که او می زند گوش دهید. فقط وقتی که احساس کردید باید در خصوص چیز هایی که می شنوید دیدگاه خود را بیان کنید شما هم آغاز به حرف زدن کنید. اگر هنگام دیدار کردن دیگران به میزان کافی انعطاف پذیر باشید، بیشترین تاثیر را روی آن ها خواهید گذاشت.

منبع: فرادید

به "فال ابجد امروز دوشنبه 15 اسفندماه 1401؛ بیش از مقدار پرخاشجو شده اید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز دوشنبه 15 اسفندماه 1401؛ بیش از مقدار پرخاشجو شده اید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید