فشار زیادی برای رکوردگیری وجود داشت، موهایم سفید شد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، علیرضا مختاری هماهی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین استقبال از وی به اسم مدال آور نقره پارالمپیک توکیو 2020 گفت: بنده در مسابقات دنیای 2019 امارات پیروز به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شدم که با توجه به شرایط کرونا در دنیا المپیک یک سال به تعویق افتاد و به طبع آن اردوهای ما که از سال 98 شروع شد برای مدتی تعطیل شد.

فشار زیادی برای رکوردگیری وجود داشت، موهایم سفید شد

وی اضافه نمود: از مهرماه سال 99 تا 25 خرداد 1400 چهار مرحله تمرین رکوردگیری سنگین داشتیم که در سه مرحله از آنها بسیار پیروز بودم و با این روحیه به مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 رفتم، قبل از آن دوره بدن سازی 70 الی 75 روزه را طی کردم که به رکوردگیری در پارالمپیک بسیار یاری کرد.

مدالم تقدیم به کشاورزان اصفهان

عضو تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان ادامه داد: این مدال را از همین جا به تمام کشاورزان مظلوم استان اصفهان تقدیم می کنم که با توجه به شرایط زاینده رود روزهای سختی را دارند، آنها یک روز زکات می دادند و شخصیت و عزتی برای خود داشتند اما با توجه به این خشکسالی شرایط سختی را دارند و از رئیس جمهور و وزیر نیرو خواهش می کنم به این شرایط یاری نمایند.

وی در مورد حس و حال خود در مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 توضیح داد: من ورزشکاری هستم که هیچ وقت شب مسابقه راحت نمی خوابم و همواره استرس داشتم، در طول مسابقه دو پرتاب اولم زیر هشت متر شد و از خدا خواستم رو سفیدم کند و خدا را شکر در دو پرتاب بعدی به هشت و 48 رسیدم.

مختاری همامی در مورد شرایط خود در پارالمپیک ریو 2016 گفت: در آن مسابقات دو روز بعد از اعزام به من اطلاع دادند که مادرم فوت شده است، در آن مسابقات به علت شرایط روحی چهارم شدم و پیروز شدم در این پارالمپیک گذشته را جبران کنم.

از یک ماه دیگر برای پارالمپیک 2024 استارت می زنم

وی اضافه نمود: از 22 اردیبهشت تا روز بازی بخش زیادی از موهای من سفید شد، زیرا یک رکوردگیری به ناحق در تهران گرفته شد که باعث شد فشار زیادی به من تحمیل گردد اما توانستم در پارالمپیک توان خودم را به همگان نشان دهم.

عضو تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان ادامه داد: فعلاً باید یک استراحت کنم، چند ماه است که هنوز ش ساعت خواب درست نداشتم، از یکی دو ماه دیگر برای پارالمپیک 2024 پاریس استارت می زنم، سال آینده هم مسابقات جهانی ژاپن 2022 و مسابقات آسیایی گوانجو است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فشار زیادی برای رکوردگیری وجود داشت، موهایم سفید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشار زیادی برای رکوردگیری وجود داشت، موهایم سفید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید