وزرای خارجه انگلیس و آمریکا درباره ایران مصاحبه می نمایند

به گزارش انجمن گیگابلاگ به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت امور خارجه انگلیس امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام نمود که دیپلمات های ارشد کشورهای عضو گروه 7 از فردا دوشنبه در اولین نشست حضوری خود به مدت 2 روز و پس از 2 سال وقفه در لندن گرد هم آمده و درباره موضوعاتی از قبیل حقوق بشر، تحولات مالی پس از شیوع ویروس کرونا و راه های مقابله با تهدیدهای جهانی جدید بحث و تبادل خواهند کرد.

وزرای خارجه انگلیس و آمریکا درباره ایران مصاحبه می نمایند

بر اساس این بیانیه، علاوه بر وزرای خارجه انگلیس، آلمان، ایتالیا، کانادا، آمریکا، فرانسه و ژاپن، جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، نمایندگان استرالیا، هند، کره جنوبی و آفریقای جنوبی و لیم جوک هوی (Lim Jock Hoi) دبیرکل اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) نیز در آن حضور دارند.

دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس در این باره ادعا کرد: نشست گروه 7 این هفته نشان می دهد که لندن بزرگترین دموکراسی های دنیا را برای مقابله با چالش های مشترک دور هم جمع نموده است!

بر اساس اعلام این خبرگزاری، پیش از شروع نشست فردا قرار است دومینیک راب و آنتونی بلینکن وزرای خارجه انگلیس و آمریکا با یکدیگر ملاقات و درباره موضوعاتی از قبیل تجارت، چین، افغانستان و ایران تبادل نظر نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "وزرای خارجه انگلیس و آمریکا درباره ایران مصاحبه می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای خارجه انگلیس و آمریکا درباره ایران مصاحبه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید