لحظه ای که پاریس منتظرش بود؛ اولین گل مسی در لباس پی اس جی

به گزارش انجمن گیگابلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- در تکرار نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن میزبان منچسترسیتی بود و توانست با ارائه یک بازی حساب شده، تیم گواردیولا را شکست دهد.

لحظه ای که پاریس منتظرش بود؛ اولین گل مسی در لباس پی اس جی

به گزارش انجمن گیگابلاگ، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم صف آرایی کردند. در شبی که مالکیت توپ و موقعیت های بیشتر از آن تیم گواردیولا بود، این پاریسی ها بودند که روی حرکات ترکیبی عالی ام باپه و مسی توانستند نتیجه را به سود خودشان رقم بزنند. اولین گل لیونل مسی با پیراهن پاری سن ژرمن، به شکلی زیبا زده شد.

در اواخر پنجره تابستانی بود که خبر فسخ قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا و عدم توانایی این تیم در ثبت قرارداد تازه با این ستاره پرافتخار منتشر شد. خیلی زود و همانطور که پیش بینی می شد، پاری سن ژرمن برای خرید لیونل مسی وارد عمل شده و بعد از گذشت چند روز رسما با این بازیکن به توافق رسید.

لیونل مسی که در تمرینات تابستانی بارسلونا غایب بود، در هفته های ابتدایی حضور در پاریس از آمادگی لازم برای نهاده شدن در ترکیب ثابت برخوردار نبود و اغلب بازی های تیم تازهش را از روی سکو یا نیمکت دیدن کرد. در ادامه و بعد از تعویض در ملاقات مقابل مون پلیه بود که لیونل مسی عصبانی دچار مصدومیت هم شده و مسابقه بعدی تیمش مقابل متز را هم از دست داد.

اما بالاخره لیونل مسی این آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته و در ملاقات امشب مقابل منچسترسیتی در ترکیب ثابت نهاده شد. اگرچه در 77 دقیقه اول این ملاقات چندان شاهد نقش آفرینی لیونل مسی نبودیم و او هم مانند دیگر ستاره های پاری سن ژرمن نمایش چندان خوبی نداشت، اما او بالاخره پیروز به باز کردن دروازه سیتی شد.

روی ضدحمله پی اس جی بود که پاس رو به عقب کیلیان امباپه به این ستاره آرژانتینی رسید و او با ضربه ای فوق العاده و محکم به گوشه دروازه، ادرسون را تسلیم نموده و پیروز به زدن گل دوم تیمش شد. البته هنوز به نظر می رسد لیونل مسی در تیم تازه خود به مرز آمادگی همیشگی نرسیده و قاعدتا در ادامه فصل شاهد درخشش بیشتر این بازیکن در ترکیب پاری سن ژرمن خواهیم بود. اما به هر حال اولین گل او برای پاریس در مقابل تیم پپ گواردیولا به ثمر رسید و جالب اینجاست این هفتمین گل او برابر تیم های سرمربی سابقش در لیگ قهرمانان بود.

مسی در مصاحبه ای که پس از بازی انجام داد، در خصوص این پیروزی بزرگ صحبت کرد.

منچسترسیتی حریف بزرگی بود. پس از تساوی که مقابل بروخه تجربه کردیم، برای ما پیروزی در این بازی اهمیت زیادی داشت. بسیار خوشحالم که توانستم گلزنی کنم. اخیرا نتوانسته بودم در مسابقات حاضر شوم و این بازی، تنها دومین تجربه من در این ورزشگاه بود. در حال هماهنگ شدن با تیم تازهم هستم. هرچه بیشتر در کنار هم بازی کنیم، روابط میانمان هم بهتر خواهد شد و پیشرفت خواهیم کرد. باید در کنار هم رشد کنیم و به همین شکل از تمام تلاشمان بهره بگیریم. در یک مصاف مهم مقابل یک حریف بزرگ پیروز شدیم، حریفی که بازیکنان فوق العاده ای دارد و فصل گذشته در فینال این رقابت ها بازی کرد. این پیروزی برای ما بسیار حائز اهمیت است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از سرانجام بازی گفت:

گل دوم پاری سن ژرمن به وسیله مسی؟ آن گل فوق العاده بود. می خواهم این پیروزی را به پاری سن ژرمن تبریک بگویم. شاهد یک بازی خوب و با شخصیت بودیم. بازی فوق العاده ای بود. ما باید گل می زدیم و نزدیم، به همین علت شکست خوردیم. کنترل لئو برای 90 دقیقه غیرممکن است. او قابل توقف نیست. وراتی بازیکن استثنایی است، او همواره می تواند مسی را پیدا کند. آنها بازیکنان خارق العاده ای هستند. شما نمی توانید تمام بازیکنان را برای 90 دقیقه کنترل کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "لحظه ای که پاریس منتظرش بود؛ اولین گل مسی در لباس پی اس جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه ای که پاریس منتظرش بود؛ اولین گل مسی در لباس پی اس جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید