مازوت سوزی در اصفهان تایید شد ، رئیس شورای شهر: نیروگاه اصفهان با چه اجازه ای از مازوت استفاده می نماید؟

به گزارش انجمن گیگابلاگ، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نیروگاه این استان با چه اجازه ای از مازوت بعنوان سوخت اصلی خود استفاده می نماید و چه کسی باید مسائل قانونی را در این زمینه پیگیری کند.

مازوت سوزی در اصفهان تایید شد ، رئیس شورای شهر: نیروگاه اصفهان با چه اجازه ای از مازوت استفاده می نماید؟

به گزارش انجمن گیگابلاگ، محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی اصفهان گفت: استفاده از مازوت در نیروگاه های همجوار اصفهان آلودگی این کلانشهر را تشدید نموده است و هزینه آن را هم مردم می پردازند.

رئیس شورای شهر اصفهان شرح داد: مباحث فرهنگی نیز در این زمینه مهم است که مردم بدانند چه مقدار برق و گاز می توانند مصرف نمایند تا آسیب آن را مردم دیگر شهرها نبینند. از کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورا درخواست می کنم تا این موضوع را آنالیز نمایند و هرگونه مکاتبه ای هم با دستگاه های ملی ضروری است در این زمینه انجام گردد.

او با اشاره به پدیده آلودگی هوا گفت: صنایع آلاینده زیر شعاع 50 کیلومتری از گذشته در اطراف اصفهان استقرار پیدا نموده اند و به همین دلیل مقدار آلودگی بسیار بالا می رود و توجهی نیز به این مساله نمی گردد.

نورصالحی بعلاوه با اشاره به مشکل آب اصفهان تاکید نمود: هیچگونه برنامه مُدون، زمان بندی شده و به اجماع رسیده ای برای برگشت جریان پایدار آب به زاینده رود وجود ندارد. نداشتن هماهنگی، همفکری و وحدت در گفته و عمل، مساله ای است باعث می گردد از این ناحیه آسیب ببینیم، زیرا هر کس، هر راهی را که فکر می نماید صحیح است، پیگیری می نماید.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید نمود: همه بزرگان باید یاری نمایند و مسوولان و کسانی که در مدیریت عالی کشور حضور دارند و صحبت آنها شنیده می گردد هم باید نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مازوت سوزی در اصفهان تایید شد ، رئیس شورای شهر: نیروگاه اصفهان با چه اجازه ای از مازوت استفاده می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازوت سوزی در اصفهان تایید شد ، رئیس شورای شهر: نیروگاه اصفهان با چه اجازه ای از مازوت استفاده می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید