مخمل؛ گوشی جدید ال جی

به گزارش انجمن گیگابلاگ، وب سایت فرادید: اگرچه ال جی عرضه این گوشی را فقط در کره جنوبی اعلام نموده است، انتظار می رود که اعلامیه انگلیسی زبان آن هم تا خاتمه ماه مه منتشر گردد، که به معنی عرضه آن در کشور های استرالیا، آمریکا و بریتانیا خواهد بود.

مخمل؛ گوشی جدید ال جی

شرکت غول تلفن های هوشمند، ال جی، از عرضه جدیدترین مدل گوشی سطح متوسط خود به نام مخمل در کره جنوبی اطلاع داد. این گوشی به دوربین سه لنزه قطره بارانی مجهز است که به ترتیب عظیم به کوچک در پشت گوشی تعبیه شده اند و نمایشگر 6.8 اینچی آن با یک شکاف کوچک در بالا از، فناوری اولِد برخوردار است.

بر اساس مستنداتی که این غول فناوری پیش از این منتشر نموده بود، دوربین اصلی متشکل از سه سنسور 48، 8 و 5 مگاپیکسلی خواهد بود. شنیده ها حاکی است که دوربین جلو هم وضوح 16 مگاپیکسل خواهد داشت. نقطه قوت این گوشی پردازنده 765 کوالکوم آن است که با نسل پنجم سازگاری دارد و در گوشی های رقیب نظیر اوپو و موتورولا و نیز پیکسل 5 گوگل دیده می گردد.

در حال حاضر فقط یک ترکیب از این گوشی معرفی شده است که دارای پردازنده 8 گیگی و حافظه 128 گیگابایتی است. ورودی هدفون مخمل مثل سایر گوشی های ال جی، که به خاطر کیفیت صدای خوب مورد ستایش بوده اند، از نوع 3.5 میلی متری است.

مخمل ال جی 2.9 اینچ پهنا و 26 صدم اینچ ضخامت دارد، که در مقایسه با آیفون اس ای مدل 2020 با پهنای 2.65 و ضخامت 29 صدم اینچ، فقط کمی عظیمتر است، اما نمایشگر گوشی اس ای اپل 4.7 اینچی است.

این گوشی همچنین دارای سطح مقاومت گرد وخاک و آب آی پی 68 است که بدین معنی است که در مقابل نفوذ گرد و خاک مقاوم است و قادر است تا عمق 1.5 متری زیر آب مدت نیم ساعت دوام بیاورد. باتری گوشی هم یک باتری 4300 میلی آمپری است که قابلیت شارژ سریع دارد.

علاوه بر این، گوشی مخملی ال جی به قلم الکترونیک مجهز است و می تواند صدا های موسوم به آسمار را نیز ضبط کند. این اصوات صدا هایی نجواگونه هستند نظیر ضربه های ریز، پچ پچ، یا ملچ ملوچ که ثابت شده قدرت آرامش بخشیدن دارند و در یوتیوب بسیار پرطرفدار هستند.

اگرچه ال جی عرضه این گوشی را فقط در کره جنوبی اعلام نموده است، انتظار می رود که اعلامیه انگلیسی زبان آن هم تا انتها ماه مه منتشر گردد، که به معنی عرضه آن در کشور های استرالیا، آمریکا و بریتانیا خواهد بود.

قیمت این گوشی در کره جنوبی 899800 وان کره، معادل 600 پوند انگلیس است و روز 15 مه وارد بازار خواهد شد.

منبع: independent

منبع: برترین ها

به "مخمل؛ گوشی جدید ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخمل؛ گوشی جدید ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید